Uitlaat

Rosinfield

† In Memoriam
Ik ga wel verder in de kantine, want dit loopt weer danig uit de hand en dan roken we straks weer een zware pijp of kunnen we hem aan Maarten geven

MIK

Lid
Ben Gisteren gebelt door mijn dealer dat onze auto er was Yeti 1.4 TSI Ambition Ben net even wezen kijken zag er geweldig uit, deze heeft dus twee uitlaten pijpen vind ik ook wel erg mooi. Ik laat hem met gemengde gevoelens achter tot Januari 2011 :(.

EdK

Forumguru
Je gaat ons toch niet vertellen dat je bent wezen kijken en zonder foto's te maken weer weggelopen bent ?

snel

Actief lid
die sierpijpjes voor uitlaat zijn nog tekoop bij mij als ze passen alleen klemmen niet lassen

MIK

Lid
Je gaat ons toch niet vertellen dat je bent wezen kijken en zonder foto's te maken weer weggelopen bent ?

Hier dan een paar foto's sorry voor de slechte kwaliteit.De middelste word de onze, nog even geduld dus :(
Ik heb er nog geen Yeti 1.4TSI Ambition cappuccino beige bij zien staan.

IMAG0135.jpg
IMAG0140.jpg
IMAG0146.jpg

EdK

Forumguru
nee die staat in productieplanning definitief week 46 en 48 moet hij bij delaer zijn of komen.
Maar dit is niet de dealer waar die van mij vandaag komt
Jammer dat hij zo buiten moet staan tot januari

MIK

Lid
Hoe zit het eigenlijk met de sier pijpjes op welke Yeti zitten deze wel en op welke niet. Het viel mij op dat er onder onze aanstaande geen vergroomde pijpjes zitten. Op veel reclame foto's staan ze wel.

Rosinfield

† In Memoriam
Dat klopt. Maar er is ook een verschil tussen de nieuwere versie met 1 pijp en oudere met 2 pijpjes. Daarnaast kun je dan een sierstukje van chroom op je pijpje(s) zetten

EdK

Forumguru
ze zitten niet standaard verchroomd erop !?
maw ik heb straks 2 pijpjes , maar als ik dan sierstukken erop zou willen
heb ik dan één sierstuk nodig ( bv ovaal of rechthoekig ) of heb ik dan 2 ronde sierstukkie's ?

corsaar

Senior Member
Tjonge zitten jullie nog steeds over die pijpen te zeuren.
Maar ze zijn wel mooi hoor ik kreeg ze bijna gratis.
Jamer hoor Ed.

EdK

Forumguru
Ach corsaar ik heb de 1,4 TSI gratis ipv van de 1,2 TSI en je weet hoe ik dat bedoel
Dus het bedrag voor die chroompijppies kan ik wel ophoesten hoor !

corsaar

Senior Member
Die slag is jou ed ik had ook liever de 1.4 gehad,maar ben blij met de pijpjes
een kinderhand is snel gevuld.

snel

Actief lid
deze liggen nog te wachten op een koper bij mij

[MODERATORBREAK]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/MODERATORBREAK]

Bovenaan Onderaan