Uitlaatsierstuk

Ik heb van mijn seat altea ook nog een dubbele uitlaatsierstuk over.

Zou dit gaan passen?
Ga het gewoon is proberen.

Ben benieuwd! als 't lukt, moet je zeker een foto nemen en ons laten weten om welk uitlaatsierstuk het gaat.

Grtz, :bye:

hemi24

Forumguru
Ben er alleen nog niet uit, waarom ze op de Skoda.AT site vermelden dat het in combinatie gaat met die opplak diffusor...
Het artikelnummer zou voor de dealer genoeg moeten zijn...

Auspuffblende
- Voor motoren 1.4 MPI, 1.6 MPI
- Alleen voor auto's met bumper-serie
- Screwed
- Gemaakt van roestvrij staal

FDC609003 56, - Euro
IK denk dat je deze moet hebben. Deze kan je erop bouten en die voor de 1.6cr moet gelast worden.

Ik heb bij verschillende leveranciers van deze uitlaatsierstukken nagevraagd. Het uitlaatsierstuk van de 1.4 en de 1.6 MPI past niet op de 1.6 CR (uitlaat is groter van diameter!!)

Er bestaat wel een uitlaatsierstuk voor de 1.6CR, maar enkel als men ook de speciale achterskirt monteert (= 199€). Dat wordt toch iets te duur om enkel een mooier uitlaatuiteinde te willen hebben. Daarom heb ik hier de vraag gesteld of er al leden zijn die een uitlaatsierstuk gemonteerd hebben (zonder die skirt te moeten monteren) en liefst een dubbele uitlaat.

Grtz, :bye:

hemi24

Forumguru
Misschien moet je even met de dealer in Hoogeveen bellen, daar heb ik laatst op m'n knieen achter een witte O2 Greenline gelegen, waar het (gelaste) uitlaatsierstuk gemonteerd was, zonder de speciale achterskirt.

hemi24

Forumguru
niet zonder de achterbumper te verbouwen...
standaard uitlaat van de 1.6CR zit links, met extra ruimte (beschermkapje) aan de rechterkant.

Gewoon het origineel laten montern bij de dealer lijkt mij... (staat ergens eerder in dit topic)

Iemand hier nog uitgekomen?

Ik heb nog een paar weken, voor dat de auto er is. Maar wilde het eigenlijk nog regelen voor de auto geleverd gaat worden.

Monteurtje

Forumguru
Er is sinds een week een uitlaatsierstuk voor de 1.6 CR motoren leverbaar. Je krijgt dan een enkele pijp. Geen ovale. Kost niet veel. Is nu een aktieprijs.

Hoi Monteurtje,
heb je er misschien een bestelnummer er van?

Ik vind de 1Z0071910 ook wel netjes, hoop alleen dat ik hier ook niet een speciale achterskirt voor nodig heb.

Bovenaan Onderaan