Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ben er alleen nog niet uit, waarom ze op de Skoda.AT site vermelden dat het in combinatie gaat met die opplak diffusor...
Het artikelnummer zou voor de dealer genoeg moeten zijn...
Ik heb bij verschillende leveranciers van deze uitlaatsierstukken nagevraagd. Het uitlaatsierstuk van de 1.4 en de 1.6 MPI past niet op de 1.6 CR (uitlaat is groter van diameter!!)
Er bestaat wel een uitlaatsierstuk voor de 1.6CR, maar enkel als men ook de speciale achterskirt monteert (= 199€). Dat wordt toch iets te duur om enkel een mooier uitlaatuiteinde te willen hebben. Daarom heb ik hier de vraag gesteld of er al leden zijn die een uitlaatsierstuk gemonteerd hebben (zonder die skirt te moeten monteren) en liefst een dubbele uitlaat.
Misschien moet je even met de dealer in Hoogeveen bellen, daar heb ik laatst op m'n knieen achter een witte O2 Greenline gelegen, waar het (gelaste) uitlaatsierstuk gemonteerd was, zonder de speciale achterskirt.
Er is sinds een week een uitlaatsierstuk voor de 1.6 CR motoren leverbaar. Je krijgt dan een enkele pijp. Geen ovale. Kost niet veel. Is nu een aktieprijs.
Let erop dat ze de uitlaat ver genoeg afzagen! Dat hebben ze bij mij niet gedaan. Ik vind het niet storend, maar hij moest nog effe een paar cm verder naar binnen.
Afvallen doet ie niet, want dat ding zit rondom gelast. Moet wel zeggen, KEURIG gelast, bumper er weer netjes op, geen beschadigingen etc.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.