Ook eens gevraagd aan mijn dealer. Moest een nieuwe spoiler voor besteld worden blijkbaar volgens hun. Denk dat ik gewoon naar een autoshop ga gaan en twee standaard pijpjes erop ga zetten. Moet mi toch passen wat er is toch wel ruimte genoeg.
Ik heb deze week de combi 1.6 CRTDI besteld en in de optie folder zijn de uitlaatsierstukken niet voor de 1.4 TSI en de 16 CRTDI.Da's straf, bij de skoda dealer beweren ze dat het niet kan en de sierstukken staan gewoon te bestellen in de Skoda accessoires catalogus....tja, die dealers van tegenwoordig.....
Ook ik heb niets extra voor montage hoeven betalen.
Zie hier het resultaat, dit is een 1.6 TDi Greenline met standaard achterbumper. Past perfect!
bij mijn beide superb's heb ik orginele chomen eindstukken laten monteren 1e 1.9 TDI, 2e 1.6 TDI zonder verdere aanpassingen.
En ziehier, 79 Euro in de Skoda Accessoireprijslijst;
Bekijk bijlage 18174
Let wel op strakke montage, volgens mij moet er dan een stukje van je pijpjes worden afgeslepen.
Ik wil mijn dealer wel eens navragen?
grtz.
Miez
Mijn dealer zei deze week dat het niet mogelijk is om de originele te monteren op de 1.2 TSI en de 1.6 TDI, dus dan maar universele besteld op internetbij mijn beide superb's heb ik orginele chomen eindstukken laten monteren 1e 1.9 TDI, 2e 1.6 TDI zonder verdere aanpassingen.
Mijn dealer zei deze week dat het niet mogelijk is om de originele te monteren op de 1.2 TSI en de 1.6 TDI, dus dan maar universele besteld op internet
http://www.benl.ebay.be/itm/300839163017?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Volgens het bericht van Joaker op 23/02/2012 20:35 zijn de pijpjes 50mm, ik heb mij daarop gebaseerd.Zijn die niet wat klein? Max 51mm. Mij greenline heeft 55mm uitlaat achteraan. Tegen de knalpot is hij iets smaller.
Volgens het bericht van Joaker op 23/02/2012 20:35 zijn de pijpjes 50mm, ik heb mij daarop gebaseerd.