Uitlaten a la audi mogelijk?

Freakin

Actief lid
Hi,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om beide hoeken van je o2 combi een uitlaat te hebben? Kennen jullie forumleden die dat hebben?

Voorbeeldje van een audi:

dualtdi.jpg

Als ik het goed gezien heb, heb ik in mijn bumper namelijk een uitsparing voor een extra uitlaat (rechts).

LenK

Forumguru
Het is in ieder geval een hele klus. Hier zie je voor en na foto's. Zoek de verschillen. Dat is het werk dat er in zit en de spullen die je nodig hebt (niet mijn auto, ik had standaard al dubbele uitlaat :D).

Bijlagen

• 005.jpg
    005.jpg
    21,3 KB · Weergaven: 147
  • 021.jpg
    021.jpg
    20,6 KB · Weergaven: 169

Freakin

Actief lid
Deze vind ik mooi..

:cheer:

Bijlagen

• octavia_1_10.jpg
    octavia_1_10.jpg
    16,9 KB · Weergaven: 131
  • roomster_1.jpg
    roomster_1.jpg
    16,4 KB · Weergaven: 106

sitechris

Donateur
De RS erg mooi, de Roomster nee. Beetje over de top voor een auto die in de 0-100 sprint net aan de streekbus kan voorblijven.

van_der_P

Senior Member
Deze uitspraak bevestigt twee dingen of je hebt nog nooit met een streekbus gereden, of je heb nog nooit in een RR gereden, of een combinatie van deze twee :D
Zo erg is het niet, ik heb ervaring in alle twee

VEEJAY

Forumguru
Ik zag een O2 FL bij Seat vandervelden in Zoetermeer waar ze net als de blauwe combi de dubbele uitlaat erop hadden gezet. Misschien kun je daar informeren.

sitechris

Donateur
Nu beledig je weer een heleboel mensen.

Nee, de Roomster rijder met 4 uitlaten beledigt mijn uitzicht ;).

Nu even serieus.... een auto als de Roomster is een nuttige, slimme auto voor liefhebbers van veel ruimte en praktisch gebruiksgemak. Maar optisch tunen van zo'n trage auto? Wat een nonsens.

Hier mijn Octavia2 met 2 pijpen. Via Van der Velden laten monteren. Uitlaat komt uit Duitsland en is echt top (alles RVS).

Zie bijlage.

Bijlagen

• IMG_2155.jpg
    IMG_2155.jpg
    11,9 KB · Weergaven: 103
  • IMG_2154.jpg
    IMG_2154.jpg
    11,3 KB · Weergaven: 92

MarcoO2

Forumguru
Dat ziet er zeker gaaf uit! Zal ook wel een leuk prijskaartje aan hangen, denk ik... enig idee of je er nog iets aan hebt qua vermogenwinst?

___JC___

Forumguru
Ik heb zoiets een keer gezien op een Superb bij Verdaat (Veldhoven) en heb toen geinformeerd wat het kost. Kwam uit op EUR 1.500 ofzo dus dat ben ik maar weer snel vergeten aangezien het een leaseauto is.

VEEJAY

Forumguru
Lijkt me leuk om op de snelweg met die 4 pijpen voor een Prius/Bleumotion/Greenline te rijden :-)

Berry

Senior Member
Zag een paar jaar terug een Fabia I combi met uitlaatpijpen net als Audi zag er goed uit.

Delight

Actief lid
Ik zag pas deze ergens staan....volgens mij in Zutphen...

Bijlagen

• IMG_0141.jpg
    IMG_0141.jpg
    8,3 KB · Weergaven: 65
Bovenaan Onderaan