Uitlaten a la audi mogelijk?

Captain Hook

Forumguru
:uitlachen:Woeha, dubbele rioolpijpen onder je auto en het nog mooi vinden ook.

Sorry, maar dit vind ik net zo erg als zelf-knutsel LED-balkjes en taartscheppen op de achterzijde.

LenK

Forumguru
enig idee of je er nog iets aan hebt qua vermogenwinst?
Ik vraag me af of je het motormanagement niet van streek helpt.
Zo'n extra pijp zorgt er toch voor dat het gas met veel minder weerstand de motor uit kan.
En APK eisen? Kom je nog door de keuring?

Captain Hook

Forumguru
Ieder z'n smaak toch? :)
Idd. Ik vind het niet mooi en iemand anders wel. Prima toch. :530:

De reden waarom ik het niks vind, is omdat het veelal gepaard gaat met nog meer herrie. Meer herrie is geen kunst, maar een teken van technische incompetentie. Snap nooit waarom mensen hun auto vaak juist technisch 'slechter' maken ipv beter?
Verbeter nou eens ten goede! Dus b.v. stiller, zuiniger, veiliger. M.a.w. POSItieve zaken i.p.v. NEGAtieve-.

skodaboy

Forumguru
persoonlijk vind ik zo 4 pijpen achteraan best mooi en ruig...
als het onder mijn 02 4X4 zou kunnen passen,zou ik het ook wel overwegen om te doen...maar ik denk dat het bij mijn 02 niet lukt omwille van het feit het een 4X4 is...:winkie:

Als je een Octavia2 hebt moet je even kijken of er een klepje zit in de bumper. Zo ja kan je dit zo laten installeren zonder iets aan de bumper te doen. Ook kan een demper worden geplaatst zonder problemen.

Voor de mede forumlid die denkt dat het herrie geeft, helaas het is een stille pijp die je niet hoort. Trap je hem op zijn staat dan ontstaat een mooie sound. Het is tevens een vermogensuitlaat.

bobby45

Actief lid
ik vind het niks

mijn tt 2000 had ook maar 1 uitlaat de 2001 had er 2.

ieder dacht dat het en 165 pk was maar maar toch 245 :680:

mijn tsi heeft 2 pijpen aan 1 kant ik vindt het best:super:

@skodaboy: Bij Milotec staat er wel een dubbele uitlaat voor de Scout, raar dat ze die niet hebben voor de "gewone"4x4.
Overigens moet je wel je sleepoog afslijpen als je een dubbele uitlaat wil monteren.

skodaboy

Forumguru
idd,op site van millotec staat een dubbele uitlaat voor de scout,
maar zoals ik wel dacht,is het niet zo simpel om zo'n dubbele uitlaat (4 pijpen) te monteren,ook moet de trekhaak en de sleepoog weg om 'doorgang' te maken...:mad:
en de trekhaak kan ik niet missen,dus dan maar géén dubbele uitlaat onder mijn 02 4X4...:smiley29:

Bovenaan Onderaan