Uitschakelen buitenspiegelverwarming?

micky

Forumguru
@MartijnW ja dat schreef ik op de vorige pagina ook al, maar de vraag is, geeft hij alleen door wat ingeschakeld is, of kijkt hij echt naar het verbruik?

MartijnW

Actief lid
@micky als ik de spiegels aanzet zie ik het verbruik oplopen en als ik ze uit zet loopt het verbruik terug. Vanmiddag heb ik ze de hele rit van anderhalf uur aangehad en toen bleef het verbruik hoog. Vlak bij huis heb ik ze uitgezet en toen liep het verbruik terug. Dus ze geven niet alleen aan of ze ingeschakeld zijn, maar geven het verbruik weer. Zelfde geldt voor de airco, draai maar eens aan de knoppen en je ziet het verbruik veranderen in de Columbus.

micky

Forumguru
@MartijnW , maar dat bevestigt nog niet helemaal mijn verhaal, spiegelverwarming is aan of uit, die zijn niet een beetje aan, dit zelfde geldt volgens mij ook voor de airco en stoelverwarming, maar ik heb het zelf niet getest

Cordoba

Forumguru
@micky: binnenspiegel wordt maar zelden nat, verder is het zo dat vooral de eerste versies van die zelfdimmende spiegels nog wel eens storingen kregen doordat de lagen niet stabiel genoeg waren in de loop der jaren. Als je door een simpele aanwijzing de problemen kunt reduceren/uitstellen is dat mooi meegenomen, dergelijke lagen zijn nu veel meer een goed beheerst proces dan 25 jaar terug, maar zoals altijd blijven verouderde adviezen toch heel lang ongewijzigd.

Antera

Donateur
En wat doet die ene keer dat je even je vinger of achterkant van je hand tegen de spiegel voelt nu voor kwaads als je het een keer wilt testen. Daarna doe je het nooit meer of ga je elke dag voelen :laugh:

Darkside

Forumguru
In mijn O2 heb ik altijd aan staan. 365 dagen per jaar. Hoef ik er ook niet naar om te kijken.
Straks moet ik er aan wennen om het aan te zetten. Tenminste als ik wil dat de rechterspiegel kantelt bij achteruitrijden.

Bovenaan Onderaan