Dat is nu net het vreemde.... De ANWB heeft geen foutcodes bij het uitlezen gevonden. Ik hoop dus van harte dat de Skoda dealer wel wat kan vinden. Ik heb toch echt de foutmeldingen gezien..... of ik moet aan de medicatie koekkoek
Ik heb helemaal niks weggehaald. Ik heb precies het stukje tekst genomen waarop ik even - mét een knipoog - wilde reageren, niet meer en niet minder.waarom haal je de naam van diegene die het plaatst eigenlijk weg
Foutmelding die de anwb uitleest zijn codes waar de dealer niets mee kan. Heb ook eens een storing gehad. Uit laten lezen door de ANWB. Code opgeschreven en mee naar de dealer. Dealer koner niets mee omdat de ANWB uitleest met een universeel uitleesapparaat.
Apparaatje voor ze weg te jagen mss optie voor jou? (De meningen zijn verdeeld over het al dan niet werken ervan)@Joske: heb dit in de Limburgse Kempen voorgehad. Steenmarter, fretten, peu importe. Schijnen beestjes te zijn die VAG kabels en slangetjes heerlijk vinden. Waarom nou juist bij mijn auto