Uitval rembekrachtiging en start-stop systeem

micky

Forumguru
@Joske ik ben van mening dat als je quote je ook de naam van de persoon die je quote laat staan (je quote toch, oftewel je wilt nogmaals iemand zijn reactie aanhalen en daarop reageren, jij zelf laat de naam ook gewoon staan en niet 1 keer ;)......), puur omdat het veel overzichtelijker is, overigens wordt dat normaal hier ook gedaan of zie ik dat verkeerd? dit heeft m.i. niets te maken met het meemaken van het hele topic (ik heb trouwens alle berichten gelezen in het draadje, maar moest wel terug lezen om te kijken over wie het nu ging)
 

Joske

Forumguru
Dat klopt idd, geheel off-topic voor de moment ma soit, ik zal nooit een quote aanpassen tenzij het iets leuks wordt ofzo. Trouwens: hetgeen geciteerd is geweest, is verwijderd door de poster. Dus mss hier gewoon stoppen met er verder op in te gaan?
 

micky

Forumguru
@Joske nu wil ik niet pietluttig zijn, maar die post staat er nog gewoon zie quote:

Dat is nu net het vreemde.... De ANWB heeft geen foutcodes bij het uitlezen gevonden. Ik hoop dus van harte dat de Skoda dealer wel wat kan vinden. Ik heb toch echt de foutmeldingen gezien..... of ik moet aan de medicatie ;) koekkoek


Maar idd laten we er nu geen heel verhaal van maken, ik meld gewoon even dat ik een quote onduidelijk vond meer niet ;)..........
 

micky

Forumguru
@Joske waarschijnlijk omdat de naam van de poster niet in de quote stond, dat had ik n.l. ook, dat is best onhandig terug lezen :deuk::D:maakmegek:

maar idd even goede vrienden :)
 

micky

Forumguru
@Pollewop ja en jij weer een extra post op je naam:rockon:

(nu nog even doneren voor een echte bijdrage aan het onderhoud van het forum ;) )
 

Canon-Eye

Forumguru
:ot: @micky ,
Er is verschil tussen enerzijds "quoten" (dat is: een stukje tekst uit een post kopiëren en met behulp van de quotemarks tot een "quote" maken) en anderzijds "Citeren", dat is met behulp van de "Citeer"-knop de volledige post met huid en haar overplanten in een eigen nieuwe post. Dat laatste doe ik zo weinig mogelijk - het gebeurt m.i. toch al meer dan de forumregels toestaan.

Dan nu je vraag:
waarom haal je de naam van diegene die het plaatst eigenlijk weg
Ik heb helemaal niks weggehaald. Ik heb precies het stukje tekst genomen waarop ik even - mét een knipoog - wilde reageren, niet meer en niet minder.

Om nou bij voorbaat al rekening te houden met de mogelijkheid dat iemand misschien een maand of wat later wel alles wil snappen maar niet alles zelf wil doorlezen...
Voor 't overige sluit ik me aan bij post #21 van @Joske :jaja: (zo duidelijk genoeg? :D )
 

micky

Forumguru
@Canon-Eye , bedankt voor je heldere uitleg, de reden waarom ik het me afvroeg is dat je in dit geval ook echt dmv jouw qoute de persoon aansprak, als je de naam van de persoon dan wel plaatst (of laat staan), wordt de persoon ook via "meldingen" op de hoogte gebracht, wat ik persoonlijk nogal handig vind.
Maar goed doet ook niet ter zake.

:thumbsup:
 

Desperado

Forumguru
Hmmm, ik kijk nooit naar de meldingen, ik lees altijd alle ongelezen berichten en als ik gequote wordt kom ik dat dan ook vanzelf wel tegen.
 

Kire

Actief lid
@Joske: heb dit in de Limburgse Kempen voorgehad. Steenmarter, fretten, peu importe. Schijnen beestjes te zijn die VAG kabels en slangetjes heerlijk vinden. Waarom nou juist bij mijn auto :angry:
 

leo442

Forumguru
Foutmelding die de anwb uitleest zijn codes waar de dealer niets mee kan. Heb ook eens een storing gehad. Uit laten lezen door de ANWB. Code opgeschreven en mee naar de dealer. Dealer koner niets mee omdat de ANWB uitleest met een universeel uitleesapparaat.

De code's worden uitgelezen met een eobd tester. De code's die men uitleest zijn een universeel en kunnen door elk willekeurig autobedrijf vertaalt worden. Alleen.....wat men uitleest hoef natuurlijk niet het defecte onderdeel te zijn! Dan komt het vakmanschap van de monteur die vanuit deze code's zal moeten gaan redeneren wat het probleem zou kunnen zijn b.v. vonkoverslag cil.3 hoeft niet altid een bobine of bougie/kabel te zijn maar kan ook een injector zijn. Dealer software zal dit waarschijnlijk gerichter benaderen, maar met eobd code's moet elke garage aan de slag kunnen, ook de dealer!
 

Joske

Forumguru
@Joske: heb dit in de Limburgse Kempen voorgehad. Steenmarter, fretten, peu importe. Schijnen beestjes te zijn die VAG kabels en slangetjes heerlijk vinden. Waarom nou juist bij mijn auto :angry:
Apparaatje voor ze weg te jagen mss optie voor jou? (De meningen zijn verdeeld over het al dan niet werken ervan)
 
Haha, ik zie net de ophef die is ontstaan vanwege een eenvoudige qoute. Het kan mij eerlijk gezegd niet verrekken of mijn naam erbij staat of niet. In dit geval was de quote duidelijk aan mij gericht en zo had ik hem meteen begrepen. Meelezers zullen de knipoog beter begrijpen wanneer de volledige quote erbij staat. Maar inderdaad genoeg hierover. Back on topic; ik kan me bijna niet voorstellen dat Marters de boosdoeners zijn. Ik had volgens mij nog geen 3000 km op de teller en in de stad zitten volgens mij niet bijster veel marters ;) Heb overigens sinds dat ik dit voorval heb gemeld en de ANWB de boel heeft uitgelezen nergens meer last van gehad (of tenminste niet hiervan)
 

Cordoba

Forumguru
@slootje77 Vergis je niet, steenmarters vindt je juist in bebouwde gebieden, en zijn ook vaak de boosdoeners. Als bougiekabels, of koelslangen waar vismeel in verwerkt zit, warm zijn geven ze meer geur af, waardoor de marters de vislucht ruiken, en even komen proeven. Als een auto een paar uur stilstaat (en alles dus koud is) heb je meestal geen last.
 

Joske

Forumguru
dat is feit @Cordoba

maar streek maakt echt wel bijzonder veel uit, bij ons in de Vlaanders kom je er geen of amper tegen. Kempen, Limburg en stuken van provincie Antwerpen kom je ze dan weer wel tegen. (over 10 jaar trouwens niet, en nu ineens wel..)
 
Bovenaan Onderaan