Had ze op een Externe hard disk gezet maar dat krijg ik niet aan de praat. Van het weekend maar via een SD card proberen.
Ik maakte vandaag een afspraak voor een grote beurt voor mijn Skoda bij mijn Skodadealer; zij raadden mij af om de VW-update te plaatsen in de Columbus. Ze wisten niet of je daarmee het systeem onklaar zou maken. Geen idee of het écht niet kan
Ik maakte vandaag een afspraak voor een grote beurt voor mijn Skoda bij mijn Skodadealer; zij raadden mij af om de VW-update te plaatsen in de Columbus. Ze wisten niet of je daarmee het systeem onklaar zou maken. Geen idee of het écht niet kan
Hoi Henry1st,
Je kan updaten met de VW-Nav update.
Gisteren gedownload 24GB en geupdate.
Werkt zonder problemen.
zie:
http://www.skodacommunity.de/thread...2015-release-2016-2017-fuer-mib1-mib2.103181/
Ik heb het geprobeerd en mijn navigatie-update is vlekkeloos verlopen ! Voor wie dit wil gebruiken, heb ik een documentje gemaakt en meegestuurd. Hierin vind je hoe je bij de Columbus (versie 2015) de navigatiesoftware updatet.
Hmm dan ben ik benieuwd welke bug dat dan is want de VW kaarten werken bugloos. Ik heb in ieder geval nog geen issues ondervonden.
Ik heb officiel nieuws van skoda ontvangen, ze zitten met een Bug, de ECE 2017 word overgeslagen en de volgende map update is pas voorzien voor het late einde van dit jaar:
Dear Sébastien, unfortunately we don't have good new for you. Navigation maps for Columbus will not be available until the end of the year. We have discovered a bug, its fixing will take an extended period of time. Which means this update will be skipped. Regards ŠKODA
Hoe dan ook, dat betekend dat we tegen november 2016 met maps zitten die al twee jaar oud zijn, namelijk van Januari 2015...Ik lees het net iets anders...
Ze zitten nu met een probleempje en de ECE 2016/2017 wordt overgeslagen, zodat je in november de ECE 2017 kunt downloaden...