PHJ Hamers
Lid
navigatie update:
Na diverse contacten met Skoda ben ik vanavond gebeld door klantenservice.
Men gaat morgen contact opnemen met de dealer die op zijn beurt een SIB melding naar de fabriek moet sturen.
Er blijkt een fout in mijn systeem te zitten die door een speciale afdeling van de fabriek dient te worden opgelost. Hiervoor is contact met de dealer nodig. Vindt het een vreemd verhaal dat klantenservice dit niet zelf kan initiëren.
We wachten weer vol ongeduld af wat er volgend jaar komen gaat.
Intussen allen fijne feestdagen
Na diverse contacten met Skoda ben ik vanavond gebeld door klantenservice.
Men gaat morgen contact opnemen met de dealer die op zijn beurt een SIB melding naar de fabriek moet sturen.
Er blijkt een fout in mijn systeem te zitten die door een speciale afdeling van de fabriek dient te worden opgelost. Hiervoor is contact met de dealer nodig. Vindt het een vreemd verhaal dat klantenservice dit niet zelf kan initiëren.
We wachten weer vol ongeduld af wat er volgend jaar komen gaat.
Intussen allen fijne feestdagen