Update: Kabelbreuk deurdoorvoer: Raamschakelaar linkerportier werkt niet meer

Dat is inderdaad een aardig klusje, toch vreemd dat dit gebeurt bij moderne auto's en men niet generiek kiest voor silicone kabels/betere doorvoersystemen. Het is toch iets wat al sinds het bouwen van auto's aan de orde is. Inmiddels verwacht je toch dat men ruime ervaring heeft met kabel(breuken):sterretjes:

Roedie76

Senior Member
Ik heb een soortgelijk probleem bij de achterklep.
Heb inderdaad ook al ontdekt dat er een reparatieset te krijgen is.
Maar ik ga morgen eerst even hobbyen met de soldeerbout.

Hakar

Donateur
Jammer genoeg kun je met het invullen van het VIN niks.
Staat inderdaad heel veel, en is even leren lezen.
Wanneer je denkt te hebben gevonden wat voor jouw voertuig van toepassing is, kun je het onderdeelnummer in het vakje in de kolom rechts aanklikken.
Er opent dan een nieuw venster, waarin het onderdeelnummer groot wordt weergegeven tussen haakjes.
Nummer kopiëren en plakken in bijvoorbeeld de google search.

Sommige onderdelensites tonen dan direct het betreffende onderdeel.
Het blijft echter wel aan jou om uit te vogelen of dit het juiste onderdeel is voor jouw auto.

Laatst bewerkt:
@Hakar: thankz, ik zag at er ook een vin zoek functie is, dat wil ik ook proberen.

#lerenlezen...notetomyself:-)

Vin werkt niet...scheelt weer proberen:-)

Jammer genoeg kun je met het invullen van het VIN niks.
Staat inderdaad heel veel, en is even leren lezen.
Wanneer je denkt te hebben gevonden wat voor jouw voertuig van toepassing is, kun je het onderdeelnummer in het vakje in de kolom rechts aanklikken.
Er opent dan een nieuw venster, waarin het onderdeelnummer groot wordt weergegeven tussen haakjes.
Nummer kopiëren en plakken in bijvoorbeeld de google search.

Sommige onderdelensites tonen dan direct het betreffende onderdeel.
Het blijft echter wel aan jou om uit te vogelen of dit het juiste onderdeel is voor jouw auto.

Ik ga eerst maar eens de kabel bekijken in de auto, want dat leren lezen vergt veel oefening en ik bang..dat valt mij tegen:-)

Zoals jullie dachten...kabelbreuk. is er iemand die mij kan helpen welke kabel ik hebben moet? Dat uitzoeken op die website..het zegt mij niet zo veel☺.

En om bij de deurzijde vd stekker te konen, moet het paneel er dan af?
Thnkz alvast!

Bijlagen

• IMG-20180726-WA0022.jpeg
    IMG-20180726-WA0022.jpeg
    1.009,2 KB · Weergaven: 60
@Hakar kan ik concluderen dat als ik het nummer opzoek van het label op de kabelboom, zie bijgevoegde foto, ik dan wel de goeie heb?

Bijlagen

• 20180726_192739.jpg
    20180726_192739.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 45

Hakar

Donateur
Handig hoe je de rubberen tule samen hebt getrokken.
Heb 2000 van die tiewraps liggen, maar zit bij dat soort klusjes altijd met mijn worstenbroodvingers te frunniken.
Jouw oplossing houd ik op mijn harde schijf.

Bovenaan Onderaan