de wegen in die steden veranderen wel constant
Ja klopt helemaal , laatst reed ik op de grachtengordel van amsterdam, en verdomd alles was 100mtr verschoven.......
Maar mooie er van was dat de kruisingen nog excact op hun GPS coördinaten lagen, dus toen ik links moest kon dat wel !
Alleen had groenlinks er weer een verboden in te rijden van gemaakt als proef en toen wist google / waze / FM en me VW navi niet meer wat te doen........
Maarrrrrrr gelukkig liep er nog een rasechte amsterdamse rond en kon ik in plat A'dam vragen hoe ik uit deze ple#ris stad kon komen......
Wat ik wil zeggen is dat het hulpmiddel NAVI je voor 100% binnen een straal van 100mtr ergens brengt
En binnen die straal vaalt een NAVI wel eens omdat het nieuw is of dat er een wegopbreking is oid.
Maar goed ik ben dan van de oude generatie , ja die van de papieren NAVI en het stratenboek ! En als je toendertijd de weg niet kon vinden dan deed je met de slinger je raampje open en vroeg je met je mond de weg aan locals.
En mooie er van is dat ik daar ook nog leuke contacten aan heb over gehouden.....!!