Updates

EdK

Forumguru
Heb familie in Almere wonen en de straat waarin ze wonen is nog niet eens geasfalteerd
Google Maps kent de straat wel maar weet niet de huisnummers
En me laatste Update van de VAG unit stuurt me tot hun voordeur...
Dus ja hoever achter loopt VAG nu met zijn kaarten ?
Of woont de baas van PON/VAG soms ook in die straat in een tiny house ?? :pieker:
 

Canon-Eye

Forumguru
Elk jaar heb je het wel enkele keren over je TT op de A stijl
Nee, dat is geen maatstaf.
Een vorige tomtom stond sinds ongeveer 2005/2006 ook al bij de A-stijl van mijn toenmalige F1c, en vanaf 2007 op dezelfde plaats in de O2c.
 

EdK

Forumguru
Kort samengevat rij je dus nu een 18 jaar al met TT..... En je bent pas 12 jaar hier lid !
Dus ja geen maatstaf........... :koffie:
 

CharlesTucker

Forumguru
Interessant artikel, maar een winst van 3M op een omzet van 141M is niet heel veel, zeker niet als 15M daarvan eenmalig is, de verkoop van Cyient. Ook hebben ze onlangs redelijk bespaard op salariskosten door het gedwongen ontslag van een groot aantal medewerkers (naar eigen zeggen omdat hun werk geautomatiseerd is). Ook hebben een aantal (goede) medewerkers zelf ontslag genomen. Het artikel noemt wel het gebruik van open data, alsmede de samenwerking met een aantal grote jongens, dus er zijn zeker redenen om enigszins positief te zijn.

Samenwerking lijkt hier toch de sleutel te zijn. Als je in de credits van de systemen in je Skoda kijkt zie je dat het het samenraapsel is vanuit allerlei bronnen, zowel de soft/firmware als de data (kaartmateriaal, traffic info). TT is vrij goed in het maken van combinaties van data, en vooral in het snel en eenvoudig beschikbaar stellen daarvan. En dat is precies wat bij veel andere systemen (zoals zeker genoemd in dit en vele andere topic)s een groot probleem is. Als het ze lukt om een groter aantal fabrikanten, zoals VAG, daarvan te overtuigen, en daarmee een groter aandeel in de systemen te verkrijgen, zijn er zeker mogelijkheden. Als VAG klanten kunnen we daarmee misschien wel helpen door te blijven klagen over de achterstand in het kaartmateriaal wat we momenteel in onze Skoda's hebben.
 
Bovenaan Onderaan