Japanese Power
Donateur
Ik heb hetzelfde. Zou graag wat plaatsen, maar lukt dus niet. Heb me wel voorgesteld een tijd geleden. Moet ik nog wat extra doen?Kon het bericht gewoon aanpassen. De melding kwam naar voren nadat ik de wijzigingen op had geslagen.
Op zich dus niet problematisch, alleen verrassend omdat dit voorheen niet gebeurde.
Edit:
Even geprobeerd om een nieuwe advertentie aan te maken maar dat gaat niet.
De volgende melding staat onderaan de lijst met berichten:
Bekijk bijlage 94924
citeer
citeer+
Het kan wel, maar dan moet je telkens selecteren, beetje omslachtig en inderdaad, de functie is weg...meerdere
DAT zeg ik toch ............beetje omslachtig en inderdaad, de functie is weg...
Dát zijn pas extra handelingenHet kan wel, maar dan moet je telkens selecteren, beetje omslachtig en inderdaad, de functie is weg...
Ja maar dat vind tie niet ergggggg,,,Dát zijn pas extra handelingen![]()
Het kan wel, maar dan moet je telkens selecteren, beetje omslachtig en inderdaad, de functie is weg...
Ja maar dat vind tie niet ergggggg,,,![]()
Het kan wel, maar dan moet je telkens selecteren, beetje omslachtig en inderdaad, de functie is weg...
Ik denk dat het juist makkelijker is gemaakt, ik druk bij de berichten die ik wil citeren op "Citeer" en ze komen netjes onder elkaar.
Kom je dan toch niet geloofwaardig over dat je het moet bevestigen ?een duimpje geven moet ik ook nog eens bevestigen… Raarrrrrr