Die modificatie, was dat de 24W6 actie? (staat waarschijnlijk op je nota)
Enne, achteraf tekenen voor een modificatie... Beetje vreemd. Want als je nou NIET accoord gaat, wat dan? Draaien ze het dan weer terug?
De dealer dient een garantieclaim in bij Pon, misschien eist Pon een handtekening van de klant als bewijs dat de modificatie daadwerkelijk uitgevoerd is.
Vroeger heb ik zelf garantieclaims verzorgd naar de importeur, letterlijk elk onderdeeltje moest bewaard worden voor controle door een regiomanager van de importeur, ook bij terugroepacties die voor elke auto golden. Eerder werd er niet betaald.
Bij een software update is er natuurlijk geen onderdeel te bewaren, misschien daarom een handtekening van de klant???
Er werd destijds ook wel eens gesjoemeld met de claims, niet om de garage meer geld te laten verdienen, maar om een klant die b.v. een maand uit de garantie was toch te helpen werd de reparatie geclaimd op een identieke auto die een paar maanden jonger was. Dit om te voorkomen dat je een jarenlange trouwe klant kwijtraakte door een te starre houding van de importeur.:grin:
Een handtekening van de klant steekt er een stokje voor, en voorkomt ook dat deze later bij problemen beweert dat de terugroepactie nooit uitgevoerd is.