US lights voorkant

turboturbo

Forumguru
(ik heb dus geen oranje knippers):
Je bedoelt de glaasjes, toch? Die zijn idd niet oranje. Je hebt toch wel oranje bulbs erin zitten, of dat ook niet? (op foto 1 zie ik een oranje gloed, hoe krijg je die dan oranje?)
Ik vind het best mooi. Vooral 's avonds in de stad (ziet er mooi uit op je auto; heeft een luxe uitstraling). Veel mooier dan LED kerstverlichting, iig.

darkprojectx

Forumguru
ik heb zowel voorin in de knippers als achterin de knippers zilveren/gecoate lampjes zitten.
Hierdoor heb je als je ze niet aan hebt een zilveren uitstraling (en dus geen oranje gloed),
vindt ik persoonlijk veel mooier dan de standaard oranje lampjes, geeft een mooie cleane uitstraling.
Mijn lampjes komen van jaja.. Autostyle, werkelijk het enige fatsoenlijke wat ik ooit bij hun heb gekocht.
Set van 2 lampjes => 6 euro. Lijkt duur, is het eigenlijk ook in vergelijking met de originele, maarja je doet er ook een aantal jaar mee.

Antera

Donateur
de projectorlenzen geven een behoorlijk vertekend lichtbeeld waarmee de eigen veiligheid en die van tegemoet komend verkeer echt niet ten goede komt. Zeker met xenon erin geplaatst.

deze kunnen geen vertekend beeld geven aangezien er achter de lens en plaatje zit wat alleen de juiste lijn en licht doorlaat. Alleen met halogeen valt de lichtopbrengst zwaar tegen maar met xenon is dit perfect. Verkoop het allemaal al 5 jaar en nog nooit afkeur gehad op vreemd of vertekend beeld. Juist de koplampen die geen lenzen hebben zorgen vaak voor vertekend beeld of strooilicht.

let op opbouwende kritiek.

darkprojectx

Forumguru
opbouwende kritiek gewaardeerd, echter weet ik 100% zeker dat je ongelijk hebt. Aftermarket koplampen met projectorlenzen geven slecht licht.
Was met de Vento zo, was bij de Fabia zo. Toen ik het hier op het forum vroeg werd het bevestigd door leden en op de meeting werd het bevestigd. Het houdt niet in dat het onzin koplampen zijn en dat je ze niet moet kopen, maar als je graag in het donker veel zicht wilt hebben dan moet je gewoon originele koplampen kopen.

Al gaat het hier niet over de koplampen.

Noord26

Forumguru
Aftermarket wordt overspoeld met rommel tussen een aantal leveranciers die wel kwaliteit leveren, maar daar betaal je meestal ook voor. En dat willen de meeste niet. Onlangs nog bij iemand in zijn Alto lenzen samen gemonteerd met Xenon. En dat gaf net zoveel en perfect licht als de 5-serie BMW met af-fabrieks Xenon welke ernaast stond als referentie.

Verdiep je in de kwaliteit van de aftermarket spullen en de inbouw en afstelling ervan. Dan is het net zo goed, zo niet beter, als fabrieks-af.

Wat ik vandaag nog dacht, is het niet mogelijk om de mistlampen aan te sluiten op de US modules ipv de knipperlichten ? Als ze zwak branden mag het toch ook zonder mist ? (Als cornerlight mag het wel blijkbaar) En als je dan mistlicht aan doet krijg je het volle licht ?

Rallye

Forumguru
@darkprojectx: ik vind het wel wat hebben, maar wel een beetje inconsequent. Je hebt je oranje knipperlichten vervangen door witte, die je nu als je rijdt weer zacht oranje laat branden.............

deze kunnen geen vertekend beeld geven aangezien er achter de lens en plaatje zit wat alleen de juiste lijn en licht doorlaat. Alleen met halogeen valt de lichtopbrengst zwaar tegen maar met xenon is dit perfect. Verkoop het allemaal al 5 jaar en nog nooit afkeur gehad op vreemd of vertekend beeld. Juist de koplampen die geen lenzen hebben zorgen vaak voor vertekend beeld of strooilicht.

let op opbouwende kritiek.

Het is mogelijk dat het goed werkt maar mij overtuigen word lastig. Ik heb ze zelf in een bora gemonteerd gehad hierbij werd de plek die ik wilde zien helemaal niet belicht en het licht helemaal de berm in scheen. Het lag niet aan het afstellen omdat ze simpelweg op de hoogste stand stonden en zoveel mogelijk naar binnen gericht.Het is wel mogelijk dat door het verlagen de koplampen gewoon te laag stonden. Hierna 1 jaar rond gereden met standaard lamp en xenon. Ik vond het heel prettig, hier dacht alleen niet iedereen zo over. haha.. (trouwens gewoon mee door apk gekomen)

@erik, je lichtjes zien er apart uit. Het is weer eens wat anders, hoop ze binnenkort eens in het echt te zien. Ik zie je net als in de vento ook wel rondrijden met us lights in de bumper:) weet alleen niet of het bij een zwarte auto goed oogt.

Rick Blaine

Actief lid
Wat ik vandaag nog dacht, is het niet mogelijk om de mistlampen aan te sluiten op de US modules ipv de knipperlichten ? Als ze zwak branden mag het toch ook zonder mist ? (Als cornerlight mag het wel blijkbaar) En als je dan mistlicht aan doet krijg je het volle licht ?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vind het zo jammer dat het dimlicht bij mij O1 zover naar binnen zit, net of hij scheel kijkt... dat zou op deze manier mooi oplossen zijn. Als het ook met mistlichten werkt: wat kosten ze?

leslee

Forumguru
ziet er netjes uit kerel.
heb het er ook ff in gehad maar vond het niet mooi in combo met de dagrijverlichting.

darkprojectx

Forumguru
Thanks man :xyxthumbs: ja ik kan me voorstellen dat het dan een beetje te druk wordt allemaal, heb jij onlangs nog wat aan de fab gedaan?

leslee

Forumguru
heb dus me strutbar besteld.
twee zwart leren sportstoelen de rest van het interrieur doen we zelf met skai
en onder de kap wat delen in kleur spuiten
de rest komt van de winter

Bovenaan Onderaan