USB op skoda swing radio

Rallye

Forumguru
Ja, maar deze is voor de PFL Octavia. Een Swing-radio zit in de FL Octavia. Zie ook onderaan:
"voor 2007-2011 Octavia"
"voor SKODA: Rhapsody, Beat, Cruise, dans, Navi Nexus DVD, Stream, RCD-300"

Rallye

Forumguru
Deze dingen sluit je aan op een CD-wisselaar-aansluiting. Dat betekent volgens mij ook dat je maar maximaal zes mappen met daarin per map maximaal 99 nummers op je USB-stick kunt hebben. Een Swing heeft voorzover ik weet geen CD-wisselaaraansluiting.

• Leuk
Waarderingen: Frup
Deze dingen sluit je aan op een CD-wisselaar-aansluiting. Dat betekent volgens mij ook dat je maar maximaal zes mappen met daarin per map maximaal 99 nummers op je USB-stick kunt hebben. Een Swing heeft voorzover ik weet geen CD-wisselaaraansluiting.

Zie je dan enkel op u scherm verschijnen track 1 , .... Of kan je u mappen benoemen en komt de naam van liedje er op ?

Rallye

Forumguru
@Bjorn vr Voor de lezer is een multiquote handiger dan twee posts......

Zie je dan enkel op u scherm verschijnen track 1 , .... Of kan je u mappen benoemen en komt de naam van liedje er op ?

Volgens mij niet. De CD-wisselaar kon dit in de PFL Octavia volgens mij ook niet (maar ik had een Stream die enkel CD’s zonder titels etc. en mp3-CD’s met titels kn weergeven. Ik weet niet of de vroege Swings die nog (volgens één van de posts hierboven) een CD-wisselaaraansluiting bezitten dit wel kunnen.

Zo de navigatie is ingebouwd dit ging vrij vlot was een plug en play .
Nu heb ik 2 USB uitgangen die in handschoenkastje liggen .
1micro SD kaartslot
1micro SD kaartslot voor gps
En bluetooth bellen en muziek afspelen .
En niet te vergeten cd - dvd lezer

Dus ik kan verder kwa muziek luisteren .

Bijlagen

• IMG_20171104_161309.jpg
    IMG_20171104_161309.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 29

Bernie

Lid
En waar komt dit vandaan? Zit met het zelfde probleem. Geen usb/sd en een cd speler met kuren. :mad: Heb ook al naar het interface-kastje gekeken. Lijkt me ook wel wat, maar als ik er toch bij moet, dan is een hele nieuwe unit ook wel wat.

Zwapp

Forumguru
@Bjorn vr hoe is het met je FM ontvangst met deze unit? Heb dezelfde namelijk maar een beetje knap naar de wat minder sterke zenders luisteren is er niet bij...

Bovenaan Onderaan