Mooie auto hoor! Alleen zie ik dat je ook al lang moet wachten. Wij wilden in 2003 ook een Mazda 6, maar ik moest toen 8 maanden wachten op levering! Ik dacht toen, dat dacht ik toch niet, dus Mazda was voor mij voorbij. Mijn vrouw was ook helemaal verliefd op die Mazda 6. Jij moet nu zo'n 5 maanden wachten. Vind ik persoonlijk nog steeds lang voor een auto. Veel plezier ermee, het is echt een prachtige auto.
De dealer had het over juli-augustus. Ik heb er zelf toen maar 1/2 augustus van gemaakt.
Ik voel er niet veel voor om de auto vlak voor de vakantie te krijgen en hem dan een paar weken ergens bij een vliegveld te parkeren. En nu weet ik ook zeker dat ik er een nieuw kenteken op krijg.
En een beetje afschrijvingsvoordeel toe. Inruilbod was nl op juni/juli gebaseerd, komt nu een maandje bij.
De langste wachttijd voor een volumemodel auto schijnt momenteel te gelden voor de Nissan Qasqai: tot 8 maanden, dat is wel lang inderdaad.
En nu mijn banden getrimd zijn is het rijden in de O2 toch geen straf?
Voordeel van een nieuwe auto is dat je je eigen keuze kunt maken, maar daar staat tegenover dat je even moet wachten tot je hem hebt.