Van den Brug Heerenveen

Rosinfield

† In Memoriam
Was al uiterst content met deze dealer, waar ik 2 x mijn auto heb ingeruild en laat onderhouden. Vooral wat betreft klantvriendelijkheid en instelling (problemen echt willen oplossen, coulance of pogingen daartoe ondernemen, etc. ).
Afgelopen zaterdag hadden ze een leuke actie: gratis auto wassen (met de hand!), met in de tussentijd een kop koffie met wat lekkers (dat laatste aan mij niet besteed helaas). Ze begrijpen daar goed hoe je de klant te vriend houdt ;)

Frank C

Forumguru
@Rosinfield deel je mening. Heb niet de ervaring van onderhoud, wel twee auto's op afstand gekocht naar volle tevredenheid. Onderhoud laat ik doen bij van de Udenhout "om de hoek", waar ik ook tevreden over ben.

Cordoba

Forumguru
@Rosinfield Nu is de vraag of de auto met de hand wordt gewassen volgens de regels der kunst (o.a. 2-emmer methode) of dat ie handmatig wordt bekrast. Nu wil ik niet zover gaan om te vragen of dat lekkers bij de koffie op 2 benen rondliep, want dan bijt je van ergernis in een stuk taart. :cool:

Rosinfield

† In Memoriam
Ha ha. Nee het was een bonbon of zoiets. Zo'n vieze man geval.
Hoe ze gewassen hebben weet ik niet want ik heb in de tussentijd wat rondgekeken en gebabbeld in de showroom. Maar het zag er prima uit en geen krassen

Cordoba

Forumguru
Nu heeft Skoda tegenwoordig een redelijk harde lak, dus het zal meevallen met de krasjes na een (slecht uitgevoerde) wasbeurt. Feit is, dat je regelmatig ziet, dat men met de beste bedoelingen een auto handmatig wast, maar dat zo ondeskundig doet, dat daardoor krasjes (swirls) ontstaan.

Bovenaan Onderaan