Met die gigantische snelheden van jou he !Ik weet niet hoe dat was bij de andere Octavia versies, maar bij deze is de lak echt flinterdun en rete-kwetsbaar. Al na zeer korte tijd was bij mij de lak al van de motorkap door steenslag en er zit zelfs een klein deukje in op de bolling vooraan. Blijkbaar is het staal ook niet erg dik. Ik houd overwegend behoorlijk afstand en rijd vrijwel nooit achter vrachtwagens. Mijn voorruit is bijvoorbeeld nog puntgaaf.
En dat zeg jijMet die gigantische snelheden van jou he !
Gij gelukzak ! Toen ik mijn rs binnen deed kreeg ik zo’n gocar met een dak op dat bijna uiteenvalt en niet vooruit gaat ( citigo)Vandaag eens even iets heel anders een Karoq 1.0 ambition, om mij toch een beetje thuis te laten voelen komt de kleur wel overeen... De RS wordt een dagje vertroeteld en krijgt op eigen verzoek nieuwe olie en een beurtje bij bijna 25k km.
Ik kan wel zeggen dat je na ongeveer 10 maanden in de RS met DSG gereden te hebben wel een beetje verwend ben. Schakelen is weer ff inkomen en ik mis toch een paar pk's onder mijn rechter voet en de sportstand qua sturen en rijgevoel, eenmaal op snelheid ga je met de Karoq al gauw te snel. Komt misschien ook dat de RS iets meer geluid maakt waardoor de snelheidsbeleving anders is. Verder weinig aan te merken op de Karoq, verschil in uitvoering en stoelen wel duidelijk merkbaar.
Inderdaad, maar daar heb ik eerlijk gezegd nog niet bij stil gestaan omdat de deuren open gingen en de motor zonder problemen startte. Ik heb vandaag ook geen meldingen meer gehad. Zal maar een setje reserve batterijen meenemen...enkel dat deze sleutel niet vind.
gelukkig dat die starte
Amai da zijn mooiere beelden dan bij mij op je schermBekijk bijlage 69752
Huh???
Dit sprong gisterenavond in beeld, nadat ik de auto via Keyless geopend en gestart had. Na circa 10 minuten rijden was de waarschuwing weer weg. Is dit een voorteken dat de batterij van de sleutel aan vervanging toe is?
op tijd batterij vervangen, voor daar nu tijd op de zetten is wat moeilijk;
Ik heb exact hetzelfde gehad. Daarna gingen de deuren dus niet meer open. En toen die open gingen na een tijdje starten de auto niet. Batterij vervangen en nooit meer de melding gehad.
Zo'n waarschuwing vind ik anders niet zo'n mooi beeldAmai da zijn mooiere beelden dan bij mij op je scherm