philippe bakker
Forumguru
Later als ik groot ben koop ik een AudiKon het toch niet laten...
Later als ik groot ben koop ik een AudiKon het toch niet laten...
Later als ik groot ben koop ik een Audi
Haal hem dan in.Ik vind dat persoonlijk degoutant als ik achter zo een Audi rij met die dynamische knipperlichten. Weet niet hoe het komt.
Nu met dat pruts autootje kan hij dat niet meerHaal hem dan in.
Zet je straks maar met je fiets naast mijn prutsauto.zullen dan zien wie er het snelst isNu met dat pruts autootje kan hij dat niet meer
En als de mogelijkheid er niet is ....Haal hem dan in.
Mijn fiets periode is maar tijdelijk. Uw kabouter autootje is blijvendZet je straks maar met je fiets naast mijn prutsauto.zullen dan zien wie er het snelst is
Mijn fiets periode is maar tijdelijk. Uw kabouter autootje is blijvend
Ze moeit er haar nog niet mee. Ik mag dit gewoon niet meer voor hebben. En een volgende wordt idd iets meer comfort en iets minder sportiviteit.
Wat had je vrouw gezegd? De volgende zal absoluut niet meer zo veel vermogen hebben.
Profiteer maar nog even van je RS. De volgende is zo een 1.0
Twee jaar is nog langZe moeit er haar nog niet mee. Ik mag dit gewoon niet meer voor hebben. En een volgende wordt idd iets meer comfort en iets minder sportiviteit.
Zal bij mij ook zoiets worden. Waarschijnlijk ‘n Karoq. Zou dan wel kiezen voor de 4x4 en liefst de Scout, maar waarom maken ze die niet met 2.0 tsi motor? Bij Seat maken ze die Cupra- versie met 290 pk. Daarom twijfel ik of de Karoq, de opvolger zou worden. Van RS naar 1.5 tsi, is wel ‘n heel groot verschil, maar ach, wie weet, binnen 2 jaar, promoten ze misschien opnieuw de diesel voor het milieuZe moeit er haar nog niet mee. Ik mag dit gewoon niet meer voor hebben. En een volgende wordt idd iets meer comfort en iets minder sportiviteit.
Mooi mooiKon het toch niet laten...
Papa is ook 2 meter, dus mag het ook groot zijnJa die ruimte hè dat blijft bij de Skoda rijder toch wel een dingetje geloof ik!
Ik ging van een Superb combi naar een Peugeot 308sw en heb niemand van mijn 3 kids horen klagen dat ze minder ruimte hadden. Is dus vooral een PAPA ding... hij moet groot zijn