geloof mij, je gaat de pedaal niet zo diep meer indrukken wanneer heel je dashboard door elkaar geschudt wordt door een hels gebokweet het, ik weet het... zal niet makkelijk wezen met zo'n beest op wielen .
Dat heb ik al lang verleerd. De deftigste manier om rap weg te zijn is 75% vol vertrekken en eens je bolt dan pas full power. Iets dat 200 pk heeft maar wel tractie is dan al schuppesgeloof mij, je gaat de pedaal niet zo diep meer indrukken wanneer heel je dashboard door elkaar geschudt wordt door een hels gebok
Ken dat gevoel ook al. De eerste keer denk je:” amai, dat vliegt hier allemaal in stukken”. Denk toch dat dit voor de mechaniek niet echt gezond is.geloof mij, je gaat de pedaal niet zo diep meer indrukken wanneer heel je dashboard door elkaar geschudt wordt door een hels gebok
gw de acr afzetten gebok is dan weg of al heeeeel wat minderKen dat gevoel ook al. De eerste keer denk je:” amai, dat vliegt hier allemaal in stukken”. Denk toch dat dit voor de mechaniek niet echt gezond is.
Moet nog even de lijst doorbladeren, maar CH/LH via de mistlichten, comfortblinking aanpassen, achterlichten aan bij drl, achterruitenwisser op interval bij inschakelen dmv regensensor. En zo verder.Proficiat met je nieuwe auto ! Wat ga je juist laten aanpassen ?
Ik kom van een 200pk schakel RS en die wilde bij nat weer ook aardig bokken. Ik heb wel een beetje geleerd hoe te handelen al is het niet te vergelijken met 245pk en een dsg bak. Ik ga het meemaken.geloof mij, je gaat de pedaal niet zo diep meer indrukken wanneer heel je dashboard door elkaar geschudt wordt door een hels gebok
Weet jij hoe ik foto’s op een iPhone kan comprimeren zodat ik ze kan plaatsen?Gefeliciteerd! En nu nog de foto’s
Veel plezier!
Weet jij hoe ik foto’s op een iPhone kan comprimeren zodat ik ze kan plaatsen?