Bij mij verspringt hij in 5de in sport bij 205 km/u dus das bij mij meestal de grens waar ik de voet vh pedaal haal bij het inhalenhier in belgië of in nederland rij je toch geen +200 km/u ? dus is een band van een klasse minder toch goed vindt ik
Natuurlijk als je veel daar Duitsland gaat is het wel aangeraden om de juiste banden te nemen... trouwens een klasse hoger mag dat dan ? Daar heb ik eigenlijk geen idee van
Net gezien dat mijn vorige RS te koop staat, weet iemand of er een topic of iets dergelijks is om dit te melden zodat er
eventueel vragen gesteld kunnen worden aangaande achtergrond informatie?
Bekijk bijlage 63911 Na 6,5 jaar en 162.000 km gaat ze eruit, weg, ingeruild. Toch wel een beetje met pijn in het hart.
Maar de opvolging staat klaar, een Octavia RS 245 Business DSG in Steelgrey.
Opties:
Panodak
Verwarmde voorruit
Sunset
Afneembare trekhaak
Dynamic chassis control
Optica parking assistent
Dab
Nog een weekje wachten en dan kunnen we gaan wennen.
Geen probleem, ik ben ff een weekje op wintersport geweest maar je bent altijd welkom om te komen gluren.Afgelopen week rij ik weer even in mijn jeugdige dorp en wat schets mijn verbazing een Steelgrey Octavia RS!
Wat een waanzinnig mooi apparaat!! Gefeliciteerd ookal ben ik aan de late kant.
Als het nou wat warmer is en je staat erbij moet ik even binnen spieken bij je.
hier in belgië of in nederland rij je toch geen +200 km/u ? dus is een band van een klasse minder toch goed vindt ik
Natuurlijk als je veel daar Duitsland gaat is het wel aangeraden om de juiste banden te nemen... trouwens een klasse hoger mag dat dan ? Daar heb ik eigenlijk geen idee van
Gij crimineel !Tuurlijk mag je een hogere klasse, ik heb W klasse, op zomer én winterbanden. En ook al eens 245 gereden, op een lege weg, dat wel. Het zijn de overige weggebruikers die de situatie risicovol maken, óók in Duitsland trouwens.
Ik doe dat niet met mijn voeten op het dashboarden dat zegt gij?