Van Superb II naar T-Roc mijn bevindingen

SuperBartje

Forumguru
@michelover,

Dank voor je reactie !
Zwaar vind ik 'm niet t.o.v. de S2C 1.8tsi en de 1.5 doet er m.i. niet voor onder. Inderdaad ook lekker stil. Heb een 1.5 Sport met dsg7 digi cockpit, full Led en 18". Lane assist en ACC ook goede ervaring mee inmiddels, gebruik het alleen buiten bebouwde kom. Tot nu na zo'n 4000 km toe ook erg tevreden. W-W grotendeels snelwegritten met 105 km/h op cc lukken met 1:20 deur tot deur. Alleen 2 valse meldingen bandenspanning gehad maar die lijken nu over. Jammer genoeg pasten de dakdragers van de S2C niet; heb nu alu aero Hapro dragers.

Aanpassingen die ik heb gedaan: dorpelbeschermfolie, (hoge toon) claxon toegevoegd, handschoenkastje gekoeld via airco, gasdempers motorkap, kofferbakbekleding bodem van Golf7 geplaatst, extra beklede hardboard kofferbakbodem (eigen gemaakt) op onderste positie, (ali) matjes in (deur)pockets, (ali) inzetbakje in armleuning, deurverlichting op alle 4 de deuren, stoelverlichting onder voorstoelen toegevoegd, 2e (led) kofferbakverlichting aan de andere zijde geplaatst en marterafweer (gezien een marterbezoek en een vogel-lijk onder de kap in de 1e week na aankoop).

Twijfel nog over Led H8 mistlampen, bumperbescherming/sierlijst kofferbak, hemelverlichting-unit met verlichte knoppen (uit Golf 7) en een subwoofer.

Wat ik niet ga doen is achteraf inbouwen elektrische kofferklep , parkeerassistent en predictive ACC; dit kan allemaal wel maar voegt in verhouding tot de kosten niet veel toe.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan