Vanavond afscheid van de O2

VEEJAY

Forumguru
Chris ik denk dat de 0-100 tijd in de advertentie niet klopt ;)

Nu jullie het erover hebben, wat zou een goede overnameprijs zijn voor mijn O2? Ik ga dichterbij huis werken en hoef dus geen leaseauto meer. Ik denk dat de leasemij 10.500E gaat vragen.

Er staat nu net geen 150K op de teller en is van 2005. het is een O2 sedan 2.0TDI Elegance.

Ik heb gekeken naar auto's in die prijsklasse maar kan niks fatsoenlijks/gelijkwaardigs vinden.. Wat zou een dealer voor de O2 geven als ik toch nog besluit een leaseauto te nemen? (heeft het zin om ff bij een dealert langs te gaan om dit te vragen, of jokken ze toch?)

sitechris

Donateur
10.5 is geen hele foute prijs toch? Bij de dealer krijg je heel weinig, die zitten niet te wachten op weer een occassion erbij. Je kunt evt beter nog je auto via marktplaats te koop zetten.

VEEJAY

Forumguru
Het opvallende is dat de prijzen van mijn O2 bij merkdealers rond de 15K zitten maar bij universele bedrijven rond de 11K. ik dacht misschien geeft de dealer hogere inruil/inkoopprijzen?

Maar idd geen dealert zit op nog een occasie te wachten. Weet iemand of er te onderhandelen valt met de leasemij of moet je gewoon hun taxatie accepteren?

@chris sorry als ik je draadje vervuil...

Dutch

Actief lid
€ 10.500,- is niet verkeerd.
ING carlease vraagt €9.750,- voor mijn O2 1.9tdi elegance uit september 2005 met 170.000 km op de teller.

Je kunt ook die van mij kopen. Volgende week zaterdag moet ik 'm inleveren. ;)

Bovenaan Onderaan