vandaag was de Hartogtuning

Skombi

Actief lid
dat zou dan mooi kunnen alleen is de kans dat je mij op een meeting tegenkomt ca 0%.
wink.gif

blacktdi

Actief lid
Als iemand een keer wil voelen hoe een chippie voelt mag je de mijne uitproberen. Ik wil ook wel eens voelen hoe een niet gechipte 2.0TDI rijdt.

VEEJAY

Forumguru
ik denk dat we een keer wat auto's van verschillende tuners bij elkaar moeten brengen.

Niet om te kijken naar 0-100 tijden, maar karakteristieken van de motor.

We hebben hier ABT, JD, Hartog en wat nog meer rondrijden?

sitechris

Donateur
Ik wil ook best Abt vertegenwoordigen. Ik heb de getunede achtklepper (roetfilter), dus het is leuk om die eens te vergelijken met de zestienklepper.

VEEJAY

Forumguru
ik wil er wel werk van maken, diegene die interesse hebben ff een pb sturen. Met je woonplaats en wat voor chip je hebt. Dan proberen we via mail een datum en geschikte plaats af te spreken.

Leuk om uiteindelijk een verslag van te maken.

Ik zal een kennis vragen of hij dan ook langskomt met een JD chip op maat 2.0tdi (200pk op de rollerbank).

blacktdi

Actief lid
Goed idee, ik kom op voor FASTECH, alleen OBD tuning maar wel de goedkoopste.
Ik kom uit Leidschendam.

Skombi

Actief lid
ja Fastfrank bedoel ik .. die zit met zijn 195 pk tdi in de buurt van de 200 en ik dacht dat jullie elkaar kenden of was dat Richyk?

VEEJAY

Forumguru
Ken hem wel van SO, Milco heeft ook een dergelijk vermogen. Had een keer met Milco meegereden. goed spul!

Skombi

Actief lid
oke .. was effe benieuwd. Bedenk me trouwens net dat hij een Passat heeft ipv die Altea. (of was het volvo)

VEEJAY

Forumguru
JC en blacktdi stuur mij aub jullie emailadressen. Dan zitten we op 4 auto's. We wonen niet ver van elkaar dus moet goedkomen allemaal.

Tallguy

Forumguru
Heren,

Het lijkt me verstandig dat we deze discussie gaan voorzetten bij de Meetings. Ik zal een topic aanmaken met de Titel "Gechipte auto's vergelijken reallife". Graag daar verder over dat gedeelte babbelen.

Topic is hier te vinden.

sitechris

Donateur
Is het een leuk idee om er een rollerbankje aan vast te plakken?

ik dacht dat ik eerder dit bericht had geplaatst, maar ik zie hem niet terug. Ik zal wel een foutje hebben gemaakt. Dus mocht bericht twee keer geplaatst staan dan excuses.

Tallguy

Forumguru
Sitechris, aub in de andere thread gaan posten. Ik close deze (voorlopig) om ervoor te zorgen dat het niet door elkaar gaat lopen.

Bovenaan Onderaan