Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik wil er wel werk van maken, diegene die interesse hebben ff een pb sturen. Met je woonplaats en wat voor chip je hebt. Dan proberen we via mail een datum en geschikte plaats af te spreken.
Leuk om uiteindelijk een verslag van te maken.
Ik zal een kennis vragen of hij dan ook langskomt met een JD chip op maat 2.0tdi (200pk op de rollerbank).
Het lijkt me verstandig dat we deze discussie gaan voorzetten bij de Meetings. Ik zal een topic aanmaken met de Titel "Gechipte auto's vergelijken reallife". Graag daar verder over dat gedeelte babbelen.
Is het een leuk idee om er een rollerbankje aan vast te plakken?
ik dacht dat ik eerder dit bericht had geplaatst, maar ik zie hem niet terug. Ik zal wel een foutje hebben gemaakt. Dus mocht bericht twee keer geplaatst staan dan excuses.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.