Ik weet niet in hoeverre Seat hierin van Skoda verschilt, maar als ik met de sleutel in m'n broekzak langs één van de voorportieren loop op weg naar de achterklep en ik steek 1 of 2 vingers tegen de sensor aan de binnenkant van de handgreep, dan is alles ontgrendeld. De passagiers kunnen dan alvast instappen terwijl ik me met de kofferbak bemoei.als ik keyless de achterklep open zou ik ook graag de deuren willen ontgrendelen
@steege2
- dat is volgens mij niet de situatie die @4tnight beschreef in post #307...
- Waarom zou je het uitstappen van de kids vanaf de achterklep mogelijk moeten maken? Heb je dan de auto op slot met de kinderen erin? Als de deuren niet op het kinderslot zitten, kunnen ze er sowieso wel uit - en als ze wel op het kinderslot zitten zul je te allen tijde zelf buiten aan de handgreep moeten trekken.
Dat sluiten kun je ook delegeren - vanaf een naar of 6, 7 kunnen ze dat prima is mijn ervaring...dan hoef ik niet weer naar de voorportieren
Helaas zal je de auto altijd op slot moeten doen met de voordeuren of met de sleutel. Vanzelf op slot is geen optie
Mijn tankklep moet echt met sleutel ontgrendeld worden.
Via kessy blijft ie dicht.
Bij de Renault Megane hadden ze dat wel iets beter voor elkaar: die ging pas vanzelf op slot als de sleutelkaart verder dan een (vrij beperkt) aantal meters van de auto verwijderd raakte. Uitstappen en weglopen dus, dat gaat dan wel goed.Vanzelf op slot is wel een optie. Alleen geen handige optie. Auto gaat dan namelijk direct na het sluiten van het bestuurdersportier op slot.
Mijn tankklep moet echt met sleutel ontgrendeld worden.
Via kessy blijft ie dicht.
Als mijn auto ontgrendeld is (via Kessy), dan is mijn tankklep ook ontgrendeld.
Ja natuurlijk, maar dan moet ik 'm dus wel eerst even indrukken om 'm te openen, vóórdat ik de rest weer zo snel mogelijk afsluit om m'n 'lading' te beschermen tegen weggrissen terwijl ik bezig ben met tanken en afrekenen wat altijd aan de andere kant van de auto is...Als mijn auto ontgrendeld is (via Kessy), dan is mijn tankklep ook ontgrendeld.