Rainesh
Forumguru
Ja ieder module heeft zn eigen coding/security accessZit er eigenlijk een systematiek achter die codes? Elke module z'n eigen code o.i.d.?
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Ja ieder module heeft zn eigen coding/security accessZit er eigenlijk een systematiek achter die codes? Elke module z'n eigen code o.i.d.?
Module 03: 20103 of 40168Mooi. Weet ik de volgende keer waar ik naar moet zoeken.
Bij mij 20103
Is er ook iets te doen aan de gevoeligheid van de parkeerhulp? 't Is nu een paniekzaaier.
Veel doen dat niet of kunnen het niet.Kunnen ze bij de dealer ook VCDS aanpassingen doen?
Niet het antwoord waar ik op gehoopt had, maar toch bedankt.
Voor MIM moet je je telefoon jailbraken / rooten.Hoi iedereen, ik ben me een beetje aan het verdiepen in de VCDS mogelijkheden van de Kodiaq. Nog een klein maandje en dan krijg ik hem onder mijn hoede.
Ik weet dat de VIM alleen mogelijk is op de Columbus ivm DVD, ik vroeg mij echter af of er mensen in zijn geslaagd om MIM (Mirrorlink in Motion) vrij te schakelen, DVD heb ik straks niet (Amundsen) maar wel mirrorlink. Ik zag op internet een aantal draadjes en youtube filmpjes waar mensen Mirror Link (Screen Mirroring van je Telefoon) volledig konden gebruiken tijdens het rijden.
Iemand hier ervaring mee of dit vrij te schakelen is en wat de ervaringen hiermee zijn?
Daarbij heb ik niet de optie voor Verkeerbord Herkenning, maar wel alle ander opties als Lane & Blind spot Assist, Grootlicht assistent en AFS. Is deze dan ook vrij te schakelen? Werd me niet helemaal duidelijk.
Alvast bedankt!
Voor MIM moet je je telefoon jailbraken / rooten.
Als je nu lane assist hebt dan kan verkeersbordenherkenning makkelijk geactiveerd worden.
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Voor wat betreft MIM, je hoeft niet perse een telefoon jailbraiken of rooten( is wel het meest makkelijke). Ik heb een unrooted samsung s9+ en kan gebruik maken van MIM. Er is een trucje met een LG mirrorlink app en de youtube app. Dit vergt een beetje oefening. Maar kan dus wel. Wel moet je MIM net als VIM volgens mij ook vrijschakelen. Ik heb dat wel gedaan met OBDEleven.
Tot nu toe geen problemen gehad om het niet uit te coderenKan inmiddels bij een 2020 model ook het start/stop systeem uit blijvend uit ?
Gr Ron
Tot nu toe geen problemen gehad om het niet uit te coderen
Vcp en vcds geupdate? Met vcp geprobeerd?Al 3x kodiaq 2020 en 1x Octavia 2020 Vorige week
Waren auto's die net waren afgeleverd dus nog geen week oud. Volgende week een nieuwe T-cros en nog wat op de lijst staan om te kijken of die het ook hebben. Lijkt uit te staan maar uiteindelijk staan ze weer aan net als Audi dit heeft. Stekkertje op je accu los halen en je start/stop is ook uit
Vcp en vcds geupdate? Met vcp geprobeerd?