VCDS Mogelijkheden O3 Face Lift

Nee helaas alleen delen eruit en stel je wilt weer wijzigen dan zal de auto weer aan de laptop moeten. Dus niet instelbaar via Columbus o.i.d.
Wat is aan te passen:
gasrespons (indien succesvol)
stuurrespons

Dat zijn dan de typische driving mode selection opties. Het stukje personalisatie heeft meer betrekking op kleur sfeerverlichting, stand spiegels, favoriete radio stations etc. Zou zeggen dat dat los van elkaar zou staan. Zal de dealer eens vragen of ze hier toelichting op kunnen geven.

Cees33

Forumguru
@Antera Is het mogelijk om via Vcds verkeersborden herkenning en lane assist aan te zetten. Heb een style business. Ik kan er geen wijs uit worden.....sorry. Begrijp wel dat er sensoren nodig zijn en een camare, maar weet niet of die standaard op de STyle business zitten

Antera

Donateur
@Antera Is het mogelijk om via Vcds verkeersborden herkenning en lane assist aan te zetten. Heb een style business. Ik kan er geen wijs uit worden.....sorry. Begrijp wel dat er sensoren nodig zijn en een camare, maar weet niet of die standaard op de STyle business zitten

Hallo,

je zal als eerste een camera achter de voorruit moeten hebben anders valt er weinig mee te doen. Op de PFL moet je dus of lane assist of verkeerstekenherkenning hebben om de andere te activeren.

Op de FL kan op dit moment verkeerstekenherkenning geactiveerd worden als je lane assist hebt. Andersom heb ik op de O3 nog niet kunnen testen

Bovenaan Onderaan