Vdub
Actief lid
Ik weet niet of ik me al eens eerder heb voorgesteld maar dan bij deze nogmaals.. sommige kennen me misschien al..
Wij hebben gisteren een Octavia Combi Elegance 20V Turbo gekocht bij Bourguinion in Dokkum.
Ik heb deze auto zeg maar van de foto gekocht, zonder er in te rijden etc.. wat een vertrouwen he
De auto is vermoedelijk, gezien het boekje van 1 eigenaar geweest die er 30K per jaar mee reed, huidige stand 205dkm. Elk jaar heeft de Octavia een grote/longlife beurt gehad en bij 180dkm de D-riem.. kan dus lekker blijven zitten tot 360dkm
Fotos: http://www.vdub.nl/cms/index.php?page=skoda-octavia-20v-turbo
Als Elegance zit ie redelijk in de spullen, o.a. PDC en Climate Control en mooie bekleding. Ook heeft ie achterin 3 hoofdsteunen én 3 3-puntsgordels.
Een trekhaak zit er niet op, die monteer ik nog wel een keer.
Er zijn verder 3 kleine ongemakken bij deze auto:
1; geen van de 3 klapsleutels werkt de AB, 1 werkt de sleutel ook niet(EWB)
2; er is bij een 'leen-auto' actie van die dealer iemand die het nodig vond een pot verf te laten lekken in de kofferbak.
3; een defecte DV
Nummer 3 heb ik inmiddels vervangen door een metalen DV, zoiets als deze alleen geen Forge maar een ander merk waar ik zo even niet op kan komen.
Tevens heeft ie ook een JD Stage 2 chip gekregen.. nou.. dat is te vernemen..
Wij hebben gisteren een Octavia Combi Elegance 20V Turbo gekocht bij Bourguinion in Dokkum.
Ik heb deze auto zeg maar van de foto gekocht, zonder er in te rijden etc.. wat een vertrouwen he
De auto is vermoedelijk, gezien het boekje van 1 eigenaar geweest die er 30K per jaar mee reed, huidige stand 205dkm. Elk jaar heeft de Octavia een grote/longlife beurt gehad en bij 180dkm de D-riem.. kan dus lekker blijven zitten tot 360dkm
Fotos: http://www.vdub.nl/cms/index.php?page=skoda-octavia-20v-turbo
Als Elegance zit ie redelijk in de spullen, o.a. PDC en Climate Control en mooie bekleding. Ook heeft ie achterin 3 hoofdsteunen én 3 3-puntsgordels.
Een trekhaak zit er niet op, die monteer ik nog wel een keer.
Er zijn verder 3 kleine ongemakken bij deze auto:
1; geen van de 3 klapsleutels werkt de AB, 1 werkt de sleutel ook niet(EWB)
2; er is bij een 'leen-auto' actie van die dealer iemand die het nodig vond een pot verf te laten lekken in de kofferbak.
3; een defecte DV
Nummer 3 heb ik inmiddels vervangen door een metalen DV, zoiets als deze alleen geen Forge maar een ander merk waar ik zo even niet op kan komen.
Tevens heeft ie ook een JD Stage 2 chip gekregen.. nou.. dat is te vernemen..