Dennis Nijholt
Forumguru
Nah betekend dat je hier weg bent dan ? Hoop het toch niet ook al rij je een Dreier nu... En ik heb heel veel dreiers gereden (e46 en e90/91)
ik vind dat we @Der Einser niet moeten vergeten
Die heeft er nu zulke LELIJKE winterwielen onder liggen.....
Ik denk dat bij de meeste BMW's de richtingaanwijzers een bijbetalende optie ishet helpt natuurlijk ook om daadwerkelijk de richtingaanwijzer te gebruiken... dat lijkt soms ook wel een beetje embleem-gebonden
Misschien komt dat omdat algemeen bekend is dat BMW snel is en Skoda dat nog steeds moet bewijzen??Ook heb ik niet meer de drang om het te bewijzen dat ik een snelle auto heb
Alleen maar gezellig dat je hier blijft langskomen en posten...ik zou zeggen; vooral blijven doen.
Duidelijk filmpje van de acceleratie, denk dat hij net een fractie minder snel is dan mijn stage 1 tuning toentertijd (260pk en 412nm), maar die verschillen zijn echt te verwaarlozen. Oftewel loopt standaard al super lekker zeg!
p.s. een autobahn schoonvegen zijn Chris en ik niet vies van hoor Mocht er onverhoopt een snellere bolide achter ons zitten blijven we natuurlijk gewoon stug op links rijden, dat dan weer wel
Note: 1 van de volgauto's was een Passat TDI. Deze meneer had al een aantal weken een vervelende SERVICE NOW melding. Veejay vroeg even de sleutels en binnen 30 seconden was het weg. Skitterend!