Velgen type Skoda „LUXON“ op een Octavia

eddiea

Forumguru
Ik heb nu de Vredestein Ultrac Sessanta en ben daar dik tevreden over. Hiervoor de Dunlops gehad maar ik prefereer de Vredesteins.

LT83

Forumguru
Eens met Corne,
Supersport kan op dit moment weleens de beste keuze zijn qua sportieve band; ik heb er nu zelf nog Pilot Sport 3 op liggen en die zijn ook wel redelijk ok. Mijn volgende worden 100% de Supersport.
Maatje van mij had eerst de continentals, toen de Pilot sport 3 (deze waren alweer stukje beter) en nu de Supersport, hij is hier helemaal blij mee.
Echter is de vraag wat je eisen zijn, kijkende naar jouw motorisering zijn de Pilot Sport 3 denkik wel voldoende voor de tractie. Of je moet echt het uiterste uit je onderstel willen halen in het bochtenwerk.

• Leuk
Waarderingen: CDK

SileX

Senior Member
Hier zitten ze onder mijn RS - even geen andere foto zo snel bij de hand;

Photo%2023-06-12%2017%2008%2051.jpg

CDK

Forumguru
en......? zitten je velgen er al onder? en welke band heb je gekozen? Ik wacht met spanning op je foto's ;)

greetz Corné

ertromp

Forumguru
Het zijn de Michelins Pilot Sport 3 geworden. :D Komen er in augustus (na m'n vakantie) op.
Dus in september in Varsseveld zeker te aanschouwen

Pendragon

Donateur
Sorry, foutje van mij. Ik dacht dat hij de meeting bedoelde, maar dat is in oktober. Maar misschien wel gewoon leuk om te kijken bij het tunen. Ik ga eens in de agenda kijken.

Bovenaan Onderaan