Verbruik hoger

Cars076

Forumguru
Er was Idd ook een kleine reparatie aan een vacuüm slang .
Het zal dan wel verbeelding zijn van mij .

Cars076

Forumguru
En idd veel lange afstanden gereden.Maar normaal 500 km op een tank en nu pas bij 430 net op de helft.

64rhfx

Senior Member
Bougies 15.000 km, filters nieuw, olie vers, rijgedrag hetzelfde, remmen niet vast, uitlijning goed, zelfde brandstof. Dan toch maar eens uit laten lezen.

Captain Hook

Forumguru
Vooral na een wasbeurt met speciale 'premium' dure auto-care producten uit fancy flesjes; dan rijdt m'n auto veel vlotter, veel sportiever en verbruikt 'ie een stuk minder! Ja, echt waar hoor! :D

BTW @Rosinfield 't leest een stuk prettiger als die Tapatalk reclame uitgeschakeld is...

Cars076

Forumguru
Gezellige boel hier , dacht dat dit een leuk forum was .
Laten we iedereen die iets anders denkt , meemaakt of ervaart afbranden.
Grapje kan ik hebben hoor , natrappen vind ik niet nodig.
Ik zal mij voortaan bezig houden met wat ik belangrijk vind en vooral een ander niet proberen te helpen.
Maar helaas heb je overal van die anonieme beterweters.

Rosinfield

† In Memoriam
Het is ook een leuk forum. Waarbij af en toe een beetje off topic gaan, daar erg aan bijdraagt. En van natrappen is hier totaal geen sprake. Althans, ik heb niet anders gezien en bijgedragen dan wat kritische, inhoudelijke en fatsoenlijk gebrachte kanttekeningen

vulk

Lid
Er is niet 1 vacuumslang. De motor creëert een vacuum en dat vacuum wordt gebruikt om diverse dingen aan te sturen. Bij oudere auto's ging dat over de cruise control, turboregelkleppen etc...
Wat er allemaal vacuumgestuurd is in onze auto's, dat weet ik niet.

Bovenaan Onderaan