Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bougies 15.000 km, filters nieuw, olie vers, rijgedrag hetzelfde, remmen niet vast, uitlijning goed, zelfde brandstof. Dan toch maar eens uit laten lezen.
Vooral na een wasbeurt met speciale 'premium' dure auto-care producten uit fancy flesjes; dan rijdt m'n auto veel vlotter, veel sportiever en verbruikt 'ie een stuk minder! Ja, echt waar hoor!
BTW @Rosinfield 't leest een stuk prettiger als die Tapatalk reclame uitgeschakeld is...
Helemaal juist wat dat betreft, dat off topic gaan.
Maar ja, wat wil je, als we psychologisch verbruik/onderhoud en placebo effecten voor waar gaan aannemen?
Gezellige boel hier , dacht dat dit een leuk forum was .
Laten we iedereen die iets anders denkt , meemaakt of ervaart afbranden.
Grapje kan ik hebben hoor , natrappen vind ik niet nodig.
Ik zal mij voortaan bezig houden met wat ik belangrijk vind en vooral een ander niet proberen te helpen.
Maar helaas heb je overal van die anonieme beterweters.
Het is ook een leuk forum. Waarbij af en toe een beetje off topic gaan, daar erg aan bijdraagt. En van natrappen is hier totaal geen sprake. Althans, ik heb niet anders gezien en bijgedragen dan wat kritische, inhoudelijke en fatsoenlijk gebrachte kanttekeningen
't Is toch ook gezellig & leuk hier @Cars076 ?
Ik heb nergens het idee dat iemand nagetrapt zou worden... (?) Volgens mij is er geen onvertogen woord gevallen.
Er is niet 1 vacuumslang. De motor creëert een vacuum en dat vacuum wordt gebruikt om diverse dingen aan te sturen. Bij oudere auto's ging dat over de cruise control, turboregelkleppen etc...
Wat er allemaal vacuumgestuurd is in onze auto's, dat weet ik niet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.