Maar doordat de Aral Ultimate 102 duurder is, maakt het onder de streep weinig uit.......
Zou ik wel willen, moeten ze wel even de A50 verlengenDus blijf je lekker op die zuinige weg van 1 op 19 rijden , toch...
Zal eerder gebeuren dan het stukkie van de A4 wat nu eindelijk een ruim jaar klaar is....Zou ik wel willen, moeten ze wel even de A50 verlengen
Dat zal niet zozeer beïnvloed worden door welke snelweg je neemt (want die zijn in dit vlakke land wel zo'n beetje hetzelfde), maar door hoever je dat gas indrukt...Als ik een andere snelweg pak en wel wat meer het gas indruk slinkt dat best hard naar 1 op 16 (6.25ltr / 100km).
Dat zal niet zozeer beïnvloed worden door welke snelweg je neemt (want die zijn in dit vlakke land wel zo'n beetje hetzelfde), maar door hoever je dat gas indrukt...
Wel of niet de cruisecontrol gebruiken maakt inderdaad verschil, gemeten op dezelfde route en onder dezelfde omstandigheden. Dat heb ik inmiddels ruimschoots kunnen ervaren n bijna 30 jaar vrij fanatiek gebruik van cruisecontrol in letterlijk elke auto die ik sinds 1988 heb gehad.Cruise control zorgt voor een constante snelheid, en da's ook gemeten op zondag ochtend rond 06:00 uur als er geen kip op de weg is. Dan hebben we het over 120kmph.
Zou het niet een kwestie van "simpele" natuurkunde zijn? ...
Ik denk ook niet dat het zinvol is om je er druk over te maken of een verklaring voor te zoeken.