Verdriet <snik> mijn mooie auto bekrast

407.gif
407.gif
407.gif
407.gif

Al bellend stap ik na het werk in mijn auto. Maar omdat ik geen oortje voor die telefoon heb blijf ik nog even stilstaan. Gaat er een voordeur open, staat een w&lt;censuur&gt;f me aan te staren vol minachting. Ik denk nog, wat een raar mens.
Gesprek voorbij, ik vertrek met een naar gevoel, dus stoppen een stukkie verderop en loop rond de auto.
Is hij op de rechter achterportier vanaf het handvat tot de tankdop met iets bekrast tot op (!) het metaal.
Nu kan ik het natuurlijk niet bewijzen, maar....... ik heb toch wel een sterk vermoeden zullen we maar zeggen
mad.gif

Morgen staat mijn auto dus op weer op dezelfde plek, en de dag erna ook, en de komende weken....... ook.
Geluk bij ongeluk, het is een leaseauto, kost me dus geen geld. Maar laat niet weg dat ik er niet trots op ben en nu ontzettend boos. Morgen maar weer gaan regelen dat mijn 3 maanden oude octi weer gaat blinken en glanzen.
Waar moeten we toch heen met deze wereld ?

Sterkte, kan me voorstellen wat je voelt. Boos, verdrietig, teleurgesteld in de mens.
Ik vraag me elke dag af waar het heen gaat. Zie steeds meer asocialen, zie steeds meer jaloezie, zie steeds meer intolerantie, zie ook steeds meer individualisering en materialisme.
Gelukkig zijn er ook nog goede lieve mensen. Laten we ons daar maar zoveel mogelijk op proberen te richten, al is het niet altijd even gemakkelijk (zie mijn bericht over achterhalen van grappenmaker).

Fabia

† In Memoriam
Je hebt toch rare mensen in deze wereld. Je moet gewoon met je poten van andersmans eigendom afblijven.

Chris

Lid
Daar sluit ik me bij aan. Succes bij het n orde brengen van deze vervelende zaak!

PS, helaas kan dit ons allemaal overkomen.... Skoda wordt steed populairder, dus de afgunst neemt ook toe

Octaviarijder

Actief lid
Daar wordt je niet vrolijk van, maar gebeurt helaas veels te vaak. Alhoewel ik inmiddels ook wel neigingen krijg bij het zien van die auto van een huurmaatschappij die al 6 weken precies voor mijn deur staat.

Matra_Murena

Actief lid
Er bestaan zelfs zogenaamde "scratch-teams" die vooral tuning-festivals afgaan om wagens te bekrassen. Zijn bij de Automaxx in Assen ook langsgeweest en hebben daar talloze wagens 's nachts bekrast omdat het volgens hun mening niet hoort een auto anders te gebruiken dan puur noodzakelijk vervoersmiddel...

Stel dat er een gepakt wordt op zo'n festival dan denk ik dat ook hij bekrast huiswaarts keer en ik geef de autoliefhebbers nog gelijk ook!

Mistraller

Senior Member
gebeurt heel vaak in gebieden waar werken en wonen dicht op elkaar zitten. En dan helemaal als de werkgever 0,5 parkeerplaats per medewerker inricht...
mad.gif

jurjen

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mistraller</font><hr />
En dan helemaal als de werkgever 0,5 parkeerplaats per medewerker inricht...
mad.gif

[/ QUOTE ]
Je bedoelt "Als de werkgever van de lokale overheid niet meer dan 1 parkeerplaats per 5 medewerkers aan mag leggen."

Een halve plek pp is riant hoor, dat zie je niet veel.

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: marczelf</font><hr />

Al bellend stap ik na het werk in mijn auto. Maar omdat ik geen oortje voor die telefoon heb blijf ik nog even stilstaan. Gaat er een voordeur open, staat een w&lt;censuur&gt;f me aan te staren vol minachting.

[/ QUOTE ]

Echt gekkenwerk. Ik kan met de beste wil van de wereld hier geen aanleiding in ontdekken om ergens heel boos over te worden... Rare mensen heb je toch.
biggthumpdown.gif

Mistraller

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: jurjen</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mistraller</font><hr />
En dan helemaal als de werkgever 0,5 parkeerplaats per medewerker inricht...
mad.gif

[/ QUOTE ]
Je bedoelt "Als de werkgever van de lokale overheid niet meer dan 1 parkeerplaats per 5 medewerkers aan mag leggen."

Een halve plek pp is riant hoor, dat zie je niet veel.

[/ QUOTE ]
Ja ik noem maar wat, strekking lijkt me duidelijk...en er zijn wel degelijk instellingen die bewust voor een lager aantal parkeerplekken kiezen om zodoende OV gebruik te stimuleren...en ondertussen wél een zeer groot aantal gedetacheerden aan te trekken....
frown.gif

Inmiddels een beetje goed nieuws, 29 augustus gaan ze hem weer mooi maken.
Helaas was het plekje vanmorgen al bezet, morgen weer een kans
winkie.gif

Ik zie dat je een zilvergrijze hebt. Let er wel op dat ze de auto zo spuiten dat je geen kleurverschil ziet. Dat is nl. heel moeilijk als je maar een klein deel van een zijkant moet spuiten. Ik spreek uit ervaring. Bij mijn vorige zilvergrijze auto is het totaal 3x overnieuw gedaan voordat het resultaat acceptabel was.....

Olaf

Lid
Ik heb het zelf ook al 3 keer gehad (1 x 307 en 2 x Octavia) terwijl mijn auto op mijn eigen oprit stond.
Je weet (bijna 99,9%) zeker wie het gedaan heeft (telkens op zondagochtend ontdekt nadat de buren bepaalde mensen op bezoek hadden gehad) maar de politie kan er niets aan doen (al willen ze wel).
De laatste keer zijn ze nog bij de mensen op bezoek geweest maar dit heeft ook niet geholpen.
Ach, inmiddels zijn we verhuisd en heb ik er geen last meer van.

Suc6 met de reparatie en inderdaad moet de hele zijkant overgespoten worden om kleurverschillen te minimaliseren.

Ze krijgen in ieder geval binnenkort een folder van KRAS reizen binnen
yeah.gif
2133.gif

Leek me wel een leuke reactie.
Bedankt voor de tip mbt het overspuiten van de gehele zijkant, ik zal er zeker om vragen.

Even een update, vandaag is hij weer terug gekomen en ik heb in de zon (voor zover aanwezig) geen kleurverschil kunnen ontdekken. G
elukkig maar.
Hij ziet er weer bijna als nieuw uit. De krassen zijn niet meer terug te vinden.
471.gif
471.gif
471.gif
1761.gif

ougie

Forumguru
En nu op de parkeerplaats aan de stroomkast. Gewoon 380 volt erop, vindt je de dader ook gelijk.
yeah.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

zet er dan een hoog amperage op. Dat doet meer kwaad dan een hoog voltage
smile.gif

[/ QUOTE ]
dat wou ik net zeggen... zet er 5V op en 400Ampere op... dan wordt het pas leuk
smile.gif

Bovenaan Onderaan