Veren en schokbrekers

Andere merk demper
Dus 2 verschillende merken dempers?

Nieuwe dempers achter zitten erop, was wel een kl*te klus, maar veert weer heerlijk.
Morgen de stabilisator stangen doen, dan meteen even goed naar de dempers kijken en mochten het 2 verschillende merken zijn, dan ga ik die binnenkort ook zelf vervangen, moet het wel eerst wat warmer zijn.

Wel was er 1 "probleempje" ik had een momentsleutel geleend en deze ging tot 110nm en voor mijn wielen staat 120nm voorgeschreven, hoe kan ik die 10 extra er toch op krijgen?

Arjan1985

Forumguru
Dat gaat niet. Als je zelf gaat klussen zou ik af en toe in gereedschap investeren. Gaat je leven lang mee. Ik zou gewoon een moment sleutel erbij kopen die tot 200 gaat of zo. Wielen ga je nog je hele leven verwisselen.
Als je je dempers vóór zelf wilt vervangen dan heb je hier en daar wel meer gereedschap dan standaard nodig als je niet wilt tobben. Zelf de fout gemaakt door de eerste keer geen fuseespreider te gebruiken maar een hamer en beitel. Dan ben je wel even bezig. Goed gereedschap is echt meer dan het halve werk.

@Arjan1985 zag een wielset van parkside bij Lidl dus die ga ik dan sowieso aanschaffen en van die spreider, had ik inderdaad al gezien op het youtube kanaal van HatboyHarvey.
Ook even kijken voor een goede veerklem, liefst 1 met 1 moer ipv twee losse klemmen.

Bovenaan Onderaan