MaRco2
Forumguru
Ik maakte die opmerking laatst in een ander topic en toen ik werd bijkans doodgeschoten... Ik moest mijn mond houden; 260 euro voor een beurt was "niet duur" want "autorijden kost nu eenmaal geld". Tjsa. Maar goed, misschien is mijn referentiekader ook verkeerd. Ik ben maar een armzalige docent met een studieschuld die iedere maand 800 euro naar de crèche draagt. Een dure auto zal er voor mij de komende 10 jaar sowieso niet inzitten.
Wat ik bedoelde te zeggen: op een auto die meerdere honderden euro's per maand kost is 30 euro per maand natuurlijk niet zo veel. Zelfs niet voor een armzalige docent. Die overigens wel diesel rijdt, dat dan weer wel Wel op een tweedehands kar met flink wat km's, dus dat maakt de discussie wel eventjes iets anders.
Wow... die creche kost net zoveel als mijn hele hypotheek! Kan me er wel iets bij voorstellen dat het dan wat krapper is.
Tja, 30 euro per maand kan bij wijze van spreken al de nieuwe MRB van 3(!) 1987 en ouder youngtimers zijn. Dus voor alles is wat te zeggen. Aan de andere kant, je moet er ook wel van genieten als het kan.