Verkoopcijfers

corsaar

Senior Member
Alleen tegen betaling

10-daagse verkoopcijfers: De verkopen over de eerste 10 dagen van de maand ... Met de RAI Gids vindt u eenvoudig de leveranciers van producten op autogebied ...
www.raivereniging.nl/markt.../statistieken.aspx -

Deze informatie is alleen tegen betaling beschikbaar.
Aangezien ik gratis toegang heb (vanwege mijn werk) heb ik het even opgezocht voor je. Er zijn in 2010 (jan. t/m juli) : 633 skoda superbs station verkocht

corsaar

Senior Member
Gemiddeld 2 per dag (werkdagen dan)ik ben wel benieuwd naar de andere
modellen ook, maar dat kan je natuurlijk niet melden, en zeker niet op internet.

Roel

Lid
Valt tegen, vooral omdat er geen 20% Superb Combi is.
Ik heb al diverse collega's die mijn S2 schitterend vinden, maar te duur in de lease t.o.v. de Passat 1.4TSI, welke zij nu gekozen hebben.
Ik vind dit een misser van Skoda, tenzij dit opdracht is van moeder VW.

Wasmachineman

Forumguru
Inderdaad een grote misser. Net zoals de Greenline die ook gewoon in 25% heffing valt.:biggthumpdown:
Als deze zaken aangepakt worden en de juiste motor erin dan schieten de aantallen echt omhoog.

LenK

Forumguru
Bij de Fabia heeft PON het succes van groen al kunnen proeven.
Zullen het niet nalaten om dat ook bij andere modellen voor elkaar te krijgen.

Hetzer

Forumguru
Het gaat goed met Skoda , heeft sowieso nu al een markt aandeel ( tm juli ) van 2,67, tot juli meer dan 8200 nieuwe auto's waaronder meer dan 1000 Superbs.
ik hoorde van mij dealer wel dat hij over het algemeen meer Combi's dan HB's verkoopt.

Houden zo, die verkoopcijfers !
Niet iedereen moet in een Superb gaan rijden, want dan is het straks allemaal weer zo gewoontjes. Laten ze nu allemaal maar kiezen voor een Passat want dat model is bijna op zijn eind. Hier moet echt een nieuw model voor komen want de Passat heeft zijn beste tijd qua model wel gehad en daarom worden ze waarschijnlijk erg aantrekkelijk aangeboden.
Skoda gaat inderdaad goed met hun modellen en er zal alleen maar mooier en mooier spul op de markt komen.

58530123_47efa6da0e.jpg

tjokie

Actief lid
Het gaat goed met Skoda , heeft sowieso nu al een markt aandeel ( tm juli ) van 2,67, tot juli meer dan 8200 nieuwe auto's waaronder meer dan 1000 Superbs.
ik hoorde van mij dealer wel dat hij over het algemeen meer Combi's dan HB's verkoopt.

Dat is ook de reden waarom ik een twindoor heb genomen, ben echt bang dat de combi de 'nieuwe ford mondeo station' gaat worden.

kwaazaar

Actief lid
Een verkooptopper lijkt het me niet te worden. Je ziet ze nauwelijks. Ben net terug van vakantie naar Italie en Zwitserland en heb er niet één gezien! Zelfs de twindoor/sedan niet. Toch zijn ze daar niet vies van Skoda's, zowel in Italië als Zwitserland zie je veel Octavia's en Fabia's.

Fabia

† In Memoriam
Het kan verkeren, ik rij voor mijn werk in Belgie en zie meer dan genoeg SII rond rijden. Volgens mijn dealer is verkoop van de SII boven de doelstelling.

MarcoO2

Forumguru
Je ziet ze nauwelijks? Ik zie ze heel veel... en als je dan ook nog ziet wat er allemaal in besteliing staat en vertraging heeft, dan loopt het toch niet slecht lijkt mij.

___JC___

Forumguru
Ik zie ze ook erg veel moet ik zeggen. Kan zijn omdat ik bijna elke dag langs Schiphol rij waar meer taxi's rondrijden dan in de rest van Nederland.
:winkie:

kwaazaar

Actief lid
Ik zie ze ook erg veel moet ik zeggen. Kan zijn omdat ik bijna elke dag langs Schiphol rij waar meer taxi's rondrijden dan in de rest van Nederland.
:winkie:

Heb je het dan over de combi? (daar had ik het over)
Ik rij dagelijks in de omgeving Harderwijk-Utrecht-Hilversum-Veenendaal, maar zie de combi zelden.

___JC___

Forumguru
Tegenwoordig is de helft van alles wat ik zie een combi eigenlijk. Veel mensen vinden de achterkant van de sedan niet zo mooi geloof ik. Dan nemen ze de combi.

LenK

Forumguru
Superb is al over zijn hoogtepunt. Ondanks dat de combi erbij is gekomen is de Superb verkoop dit jaar lager dan in het autoverkooprampjaar 2009.

dvon

Actief lid
Ik rij dagelijks in de omgeving Harderwijk-Utrecht-Hilversum-Veenendaal, maar zie de combi zelden.

Er komt er vanaf vrijdag in elk geval weer één bij in de omgeving van Harderwijk. Dan wordt mijn bestelde Superb combi afgeleverd na 10 weken levertijd. Nog 3 dagen .......

kwaazaar

Actief lid
He grappig, dan rijden er straks 2 vrijwel identieke combi's rond in mijn omgeving! Mijn S2C wordt in januari geleverd en is ook platin grey, Ambition-uitvoering, 1.8 TSI. Ik heb echter geen DSG, 18" wielen en een panoramadak, maar op hoofdlijnen dus vrijwel gelijk! Woon je in Harderwijk zelf?

dvon

Actief lid
kwaazaar: goede keuze. Panoramadak is ook erg mooi, maar dat werd net te gek. Ik woon 1 dorp verderop (zie profiel) en kom regelmatig in Harderwijk. (Nog 2 dagen....)

Bovenaan Onderaan