verlagen?!

Dutch4x4

Senior Member
Veerpootbrug is een goed idee, moet ik ook nog altijd doen.

Kost niks, voor de O1 kun je ze voor een paar tientjes bij de Audi-dealer halen. Die van de S3 (boven voor en onder voor) passen er zo op. De onderste is het goedkoopst en schroef je er zo op, de bovenste is iets meer dan 100 euro, maar dan moet je wel gaten boren, wat weer niet zo fijn is voor de garantie/coulance. Ik ga het dus pas doen als de auto van mezelf is.

OldBeetle

Nieuw lid
Ben net 3 jaar "op vakantie" geweest...

Met 3 of 4 personen is elke drempel weer raak met de trekhaak: waardeloos /forum/images/graemlins/frown.gif

Met 'echt' op vakantie gaan is er geen vinger meer tussen te krijgen en de vering is geheel op!
Ik heb 'm weer laten 'verhogen' door er normale veren onder te zetten.

--------------------
Skoda Octavia Combi 1.9 TDi, leer, sportonderstel, 17" BBS.

Ik vind de O2 op de foto ook erg overdone en lijken op een overbeladen auto. Het doet me trouwens meteen denken aan al die verlaagde golfjes van het "petjesvolk"

Eeuwig zonde om zo'n auto te "versjonnie'en. Past ook niet bij een O2 eigenlijk, die is daar te sjiek voor.

Wiseguy

Actief lid
@Higgy: inderdaad.... dat was ook mijn eerste gedachte. Ik heb er geen problemen mee dat de O2 nog wat hoog op zijn wielen staan met een sportonderstel. Nu heb je er in ieder geval nog iets van comfort van.... zoals boven op de foto staat, lijkt me dat je je kiezen iedere keer weer netjes recht moet zetten voordat je uit de auto stapt /forum/images/graemlins/grin.gif

vw125

Forumguru
Heb gisteren meegereden met een nieuwe Seat Leon met sportophanging en als ik eerlijk moet zijn ligt mijn verlaagde Skoda toch nog comfortabeler en beter op de weg dan die nieuwe Leon.
Ik ben zeer tevreden over men verlaging en ben nog altijd niet gebroken dus.

Grtz vw125

LenK

Forumguru
Standaard staat de O2 te hoog maar die op de foto is weer teveel naar de andere kant, te laag doorgeschoten.
Een combi staat nog iets hoger dan een hatch.
Kunnen ze wel beter doen, kijk naar Seat of Audi, daar zijn de wielkasten wel mooi gevuld (en tis toch familie).

Bovenaan Onderaan