Verlenging chrome grille

elcocheSKODA

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Komt bij mij er op neer dat wanneer je deze chrome rand op je auto plakt dat je de voorkant van een Audi probeert na te bootsen, en daarvoor rij je toch niet in een Skoda?

[/ QUOTE ]

Is dit AUDI nabootsen:
8156220090_1.jpg

Dan begrijp ik het niet meer ??????

Laatst zag ik een nieuwe Passat rijden en die had ook een dergelijk chrome-stuk. Weet niet of dit standaard is of ook een "sticker" was.

rickske

Actief lid
Ik vind €193 veel geld voor zoiets wat je eigenlijk niet echt ziet bij een lichte kleur van auto.

rickske

Actief lid
Ik vind €193 veel geld voor zoiets wat je eigenlijk niet echt ziet bij een lichte kleur van auto. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

elcocheSKODA

Actief lid
Het is DEZE link naar de pagina van Mattig met alle specs.

[/ QUOTE ]
Klopt Karstieman, dit is de juiste link. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif Echter met Frontschürzenansatz wordt de spoiler volgens mij bedoeld en dus niet de chrome verlenging. En daar gaat het in deze topic toch over. /forum/images/graemlins/smirk.gif

Komt bij mij er op neer dat wanneer je deze chrome rand op je auto plakt dat je de voorkant van een Audi probeert na te bootsen, en daarvoor rij je toch niet in een Skoda?

[/ QUOTE ]

Is dit AUDI nabootsen:

Dan begrijp ik het niet meer ??????

[/ QUOTE ]

Ging meer over de foto van de O1, waarbij de grille naar beneden door wordt uitgerekt.

ougie

Forumguru
Het is DEZE link naar de pagina van Mattig met alle specs.

[/ QUOTE ]
Klopt Karstieman, dit is de juiste link. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif Echter met Frontschürzenansatz wordt de spoiler volgens mij bedoeld en dus niet de chrome verlenging. En daar gaat het in deze topic toch over. /forum/images/graemlins/smirk.gif

[/ QUOTE ]
Het zet mij wel aan het twijfelen, maar ze spreken ook van "frontspoilerlippe" op de site. Als alles compleet 193 euro kost valt het wel mee. Ik vind de spoiler lelijk maar het chroom boven de kentekenplaat juist weer erg mooi. Ik heb nergens duidelijkheid kunnen vinden. Misschien in het grote boek bij de dealer. /forum/images/graemlins/confused.gif

higgy

Forumguru
Zijn we inmiddels niet in twee groepen langs elkaar heen aan het lullen?
Eén groep heeft het over die frontspoiler, de andere groep over die chromen strip onder de standaard grille-strip.

ougie

Forumguru
elcocheSKOKA begon over het doorlopende stukje grille naar onderen toe. Maar laten we wachten op Bertje, die zou bij zijn dealer gaan kijken.

ougie

Forumguru
Bertje, Bertje, Beeeeeeeertje /forum/images/graemlins/407.gif, ben je al bij de dealer geweest? /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

bertje

Lid
Ja ougie ben vandaag eindelijk eens bij de dealer geraakt.
De prijs zou tussen de €40 en €60 zijn en het zou van milotec zijn.
Sorry voor het lange wachten.

ougie

Forumguru
Geeft niet hoor. Overigens wel een prijs waar ik mij in kan vinden. Kijken of en hoe hij los aan te schaffen is. Bedankt Bertje /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

ougie

Forumguru
GEVONDEN, op een Tsjechische site welliswaar, met nog veel meer leuke dingetjes. nl www.autostyl-janko.cz en wel voor 690 kronen omgerekend is dat volgens mij nog geen 25 euries. /forum/images/graemlins/yeah.gif

elcocheSKODA

Actief lid
GEVONDEN, op een Tsjechische site welliswaar, met nog veel meer leuke dingetjes. nl www.autostyl-janko.cz en wel voor 690 kronen omgerekend is dat volgens mij nog geen 25 euries. /forum/images/graemlins/yeah.gif

[/ QUOTE ]
Ougie,
Leuke site, gevonden, misschien iets om bij links op te nemen.

P.S. Heb de site al aangemeld voor op de links pagina.!!

Bovenaan Onderaan