Verlichting tellernaald

Jewepe

Forumguru
Ben het volstrekt eens met @hgeerdink en wil voorstellen dat iedereen gaat reageren als @Joske. De soms militante manier waarop nieuwkomers "gevraagd" worden om zich voor te stellen in de Meet & Greet rubriek stuit mij (soms) ook tegen de borst. Laten we gewoon gastvrij blijven, antwoorden op vragen, ongeacht of er voorgesteld is of niet en iedereen de vrijheid laten zich wel of niet voor te stellen. Onoorbaar gedrag wordt vanzelf door de mods gecorrigeerd. Zie ook de bijdrage van @DimiTator

CDK

Forumguru
Vriendelijk verzoeken is altijd het beste, @Tallguy is moderator zoals jullie weten, hij verzoekt met regelmaat om netjes het meet & greet topic te gebruiken om de nieuwkomers zich voor te laten stellen en hij verwijst dan ook naar de forum regels, deze zijn er niet voor niets! Anders kunnen ze net zo goed afgeschaft worden en het betreffende topic van een slotje worden voorzien......

EfEr

Actief lid
Jammer dat het zo'n issue aan het worden is. Ooit heeft iemand de "huisregels" opgesteld voor deze site waar de gebruikers zich aan moeten houden.
Niemand is verplicht om deel te nemen aan deze site dus als je je niet kan vinden in de huisregels is dat geen probleem, maar dan kun je in principe ook niet meer deelnemen aan discussies.
Los van de huisregels vind ik het in het dagelijks leven ook normaal om me even voor te stellen aan mijn gesprekspartner. De ene keer doe ik dat wat uitgebreider dan de andere keer, soms volstaat alleen mijn voornaam en de andere keer een vrij uitgebreide variant.
Het staat naar mijn idee de leden vrij om zich te beperken tot "Ik ben Piet en rij een Daf uit 1985".
Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn toch?!

EdK

Forumguru
Snap het niet helemaal meer, als ik ( en jullie ) bij een klant komen stel je je ook voor dacht ik zo....
Dat schijnt een opvoedings norm te zijn die ik vloegel heb meegekregen van huis uit.

En moet derhalve opmerken dat het vragen hier om je voor te stellen hier nog best gemoedelijk gaat, zijn fora's daar word je voor verrotte vis uitgemaakt als je je niet eerst voorstelt en meteen begint te vragen.

Ik redeneer heel simpel, als jij niet de moeite neemt om je ff voor te stellen wel dan neem ik niet de moeite om iets te beantwoorden......

DimiTator

Actief lid
Zijt blij dat jullie nog een forum hebben wat nog actieve leden trekt. Van alle forums die er 10 jaar geleden werden opgericht, is nauwelijks 10% nog actief. Facebook vreet ze allemaal rauw.

EdK

Forumguru
Fuck Facebook!

Skodaforum rules! :D

Heppie de regels hier nog niet gelezen met je gevloek !!!???
Ook die ollanders kenne engels lezen, en vooral de vloekwoorden die nu juist hier niet gewenst zijn !!

Tsjjjjjj, die ene belg word steeds vrijer................ongehoord

EdK

Forumguru
Met die ene belg in dit verhaal bedoel ik JOU @Joske, dus niet je mede landgenoten !
Want die houden zich netjes aan den regels zoals een goede belg altijd doet......

hgeerdink

Nieuw lid
Voor diegene die nog benieuwd waren, de verlichting is onder garantie weer gerepareerd. Het autobedrijf heeft het keurig opgelost. Zij hebben het instrumentenpaneel gedemonteerd en elders laten repareren.

Voor de rest kan ik melden dat de Skoda na 1 maand dienst prima bevalt, een fijne auto om in te rijden.

Bovenaan Onderaan