Verlichting toerenteller.

goedendag Jack,

mag ik weten wat het op jouw werk kost?
ik heb bij mijn snelheidsmeter een ledje wat het dan wel en dan niet doet, heel storend maar ik vind 175 euro beetje veel geld voor 1 ledje

goedendag Jack,

mag ik weten wat het op jouw werk kost?
ik heb bij mijn snelheidsmeter een ledje wat het dan wel en dan niet doet, heel storend maar ik vind 175 euro beetje veel geld voor 1 ledje
Een collega doet het als hobby.
Hij had een strip van 50 leds gekocht via ebay.
Ik hoefde niets te betalen.
Maar ik heb hem geld gegeven voor 50 nieuwe leds, €1,37.

hoi,

heb een skoda fabia 2 bj 2012 en mijn toerenteller wijzer verlichting, begint zich ook te begeven, ik heb bedrijf in Apeldoorn ook benaderd en zeggen indd 175 euro ex btw maar vroeg waarom het niet goedkoper kan en 175 voor een ledlampje toch teveel vond ............... :)

maar jack zou je collega willen vragen of ie het voor mij wilt doen voor dat bedrag....is toch goedkoper dan de 175 euro;ahhah ik kom zelf uit Eindhoven maar werk in Venlo.

Edit: naar aanleiding van wat hieronder staat post gewijzigd.;)

Laatst bewerkt door een moderator:

brepus13

Forumguru
@abdellove het is niet heel erg netjes om over bedrijven en hun kortingen aldanniet zonder btw te posten....

ja 150/175 euro voor een reparatie van een ledje is duur maar is wel veeeel goedkoper dan 1100€ voor een nieuwe unit bij de dealer. Het is maar net hoe je het wil zien.

@ Brepus,

mijn excuses, zag namelijk hierboven een bericht over bedragen erover dus dacht het kan. maar goed het is meer bedoelt voor mensen die alsnog daar naartoe willen gaan en het dus geodkoper kunnen krijgen en dus wat geld bespraren.

ja maar dat komt van het bedrijf zelf....dus hun raden het aan als je het goedkoper wilt doen dan moet je hte wel cash betalen.

@Peter-036
ben idd aan het zoekn in Duitsland echter moelijk te vinden die dat doet...meeste verkopen gewoon de hele instrumenten paneel etc..

heeft geen haast en kan rustig zoeken....ledlampje van de toerenteller wijzer blijft vaak branden dan dat ie uit gaat.hahaha

Bovenaan Onderaan