Verlichtingsvraag

Guide5

Nieuw lid
Is er iemand die bij de dealer geklaagd heeft over het ontbreken van projector koplampunits? Een projector is tenslotte wat anders dan een reflector. Wat geeft PON voor antwoord hierop? Kleine lettertjes in de folder enz? In mijn ervaring is een projector wel fijner dan een reflector.

rdrummen

Senior Member
Is er iemand die bij de dealer geklaagd heeft over het ontbreken van projector koplampunits? Een projector is tenslotte wat anders dan een reflector. Wat geeft PON voor antwoord hierop? Kleine lettertjes in de folder enz? In mijn ervaring is een projector wel fijner dan een reflector.
Daar was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar (ondanks dat ikzelf de xenon-lampen krijg). Want volgens de folders zouden er standaard halogeen projector-lampen gebruikt worden op bijv. de Ambition-uitvoering. Op de O2 ziet dat er ongeveer uit als Xenon-units. Maar bij de O3 heb ik nog nergens zulke halogeen projector-lampen gezien, zowel in de brochures niet en ook niet op foto's of in de showroom. Volgens mij wordt er in plaats daarvan nu "slechts" gebruik gemaakt van gewone halogeen reflector-lampen...
Ik krijg de indruk dat de halogeen projector-lampen niet (of niet op tijd) gelukt zijn, en er daarom gewone reflector-lampen gebruikt worden. Dus ben wel benieuwd wat PON daar voor verklaring voor geeft.

Bovenaan Onderaan