</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mastermind</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rogier</font><hr />
Dit zou ik er dus never nooit op willen, als ik het nodig vind om mijn alarmlichten in te schakelen doe ik dat zelf wel, ben ik groot en oud genoeg voor. Deze optie kan namelijk ook schrikreacties te weeg brengen bij andere weggebruikers.
[/ QUOTE ]
Lijkt mij dat een en ander in werking gaat bij een echte noodstop. Meestal heb je dan niet echt de gelegenheid om even je alarmlichten aan te zetten. Volgens mij ben je dan bezig te proberen om iets te ontwijken en heb je daar 2
handen aan het stuur bij nodig.
[/ QUOTE ]
Wat is de definitie van een noodstop?
[/ QUOTE ]
nood (de ~ (m.), noden)
1 benauwdheid, <font color="red">gevaar</font> => benauwenis
2 behoefte, gebrek => armoede
3 dwang van de omstandigheden => noodzaak
nood·stop (de ~ (m.))
1 het stoppen met een voertuig uit nood
[/ QUOTE ]
En de O2 zou dit allemaal moeten weten? Meet dat ding dan mijn handpalm sweet, hardslag en adreline ook? Wauwie, auto's worden steeds geavanceerder.
Dit zou ik er dus never nooit op willen, als ik het nodig vind om mijn alarmlichten in te schakelen doe ik dat zelf wel, ben ik groot en oud genoeg voor. Deze optie kan namelijk ook schrikreacties te weeg brengen bij andere weggebruikers.
[/ QUOTE ]
Lijkt mij dat een en ander in werking gaat bij een echte noodstop. Meestal heb je dan niet echt de gelegenheid om even je alarmlichten aan te zetten. Volgens mij ben je dan bezig te proberen om iets te ontwijken en heb je daar 2
handen aan het stuur bij nodig.
[/ QUOTE ]
Wat is de definitie van een noodstop?
[/ QUOTE ]
nood (de ~ (m.), noden)
1 benauwdheid, <font color="red">gevaar</font> => benauwenis
2 behoefte, gebrek => armoede
3 dwang van de omstandigheden => noodzaak
nood·stop (de ~ (m.))
1 het stoppen met een voertuig uit nood
[/ QUOTE ]
En de O2 zou dit allemaal moeten weten? Meet dat ding dan mijn handpalm sweet, hardslag en adreline ook? Wauwie, auto's worden steeds geavanceerder.