Vernieuwingen Octavia Modeljaar 2007

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mastermind</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rogier</font><hr />

Dit zou ik er dus never nooit op willen, als ik het nodig vind om mijn alarmlichten in te schakelen doe ik dat zelf wel, ben ik groot en oud genoeg voor. Deze optie kan namelijk ook schrikreacties te weeg brengen bij andere weggebruikers.

[/ QUOTE ]

Lijkt mij dat een en ander in werking gaat bij een echte noodstop. Meestal heb je dan niet echt de gelegenheid om even je alarmlichten aan te zetten. Volgens mij ben je dan bezig te proberen om iets te ontwijken en heb je daar 2
handen aan het stuur bij nodig.

[/ QUOTE ]

Wat is de definitie van een noodstop?

[/ QUOTE ]

nood (de ~ (m.), noden)
1 benauwdheid, <font color="red">gevaar</font> =&gt; benauwenis
2 behoefte, gebrek =&gt; armoede
3 dwang van de omstandigheden =&gt; noodzaak

nood·stop (de ~ (m.))
1 het stoppen met een voertuig uit nood

[/ QUOTE ]

En de O2 zou dit allemaal moeten weten? Meet dat ding dan mijn handpalm sweet, hardslag en adreline ook? Wauwie, auto's worden steeds geavanceerder.

ougie

Forumguru

Dit zou ik er dus never nooit op willen, als ik het nodig vind om mijn alarmlichten in te schakelen doe ik dat zelf wel, ben ik groot en oud genoeg voor. Deze optie kan namelijk ook schrikreacties te weeg brengen bij andere weggebruikers.

[/ QUOTE ]

Lijkt mij dat een en ander in werking gaat bij een echte noodstop. Meestal heb je dan niet echt de gelegenheid om even je alarmlichten aan te zetten. Volgens mij ben je dan bezig te proberen om iets te ontwijken en heb je daar 2
handen aan het stuur bij nodig.

[/ QUOTE ]

Wat is de definitie van een noodstop?

[/ QUOTE ]

nood (de ~ (m.), noden)
1 benauwdheid, <font color="red">gevaar</font> =&gt; benauwenis
2 behoefte, gebrek =&gt; armoede
3 dwang van de omstandigheden =&gt; noodzaak

nood·stop (de ~ (m.))
1 het stoppen met een voertuig uit nood

[/ QUOTE ]

En de O2 zou dit allemaal moeten weten? Meet dat ding dan mijn handpalm sweet, hardslag en adreline ook? Wauwie, auto's worden steeds geavanceerder.

[/ QUOTE ]

Ik weet eigenlijk niets te vertellen, maar was benieuwd hoeveel sitaat vierkantjes er in een bericht passen. /forum/images/graemlins/smirk.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

En de O2 zou dit allemaal moeten weten? Meet dat ding dan mijn handpalm <font color="red">sweet, hardslag en adreline</font> ook? Wauwie, auto's worden steeds geavanceerder.

[/ QUOTE ]

<font color="#009900">zweet</font> (het ~)
1 vocht dat door de poriën van de lichaamshuid naar buiten dringt =&gt; transpiratie, transpiratievocht
2 druppelsgewijs naar buiten komend vocht

<font color="#009900">adre·na·li·ne</font> (de ~)
1 [med.] hormoon uit de bijnieren dat de hartfunctie aanzet en de kleine bloedvaten doet samentrekken

<font color="#009900">hart·slag</font> (de ~ (m.))
1 slag, klop van het hart =&gt; hartenklop, hartfrequentie, hartklop, pulsatie
2 het slaan, kloppen van het hart

/forum/images/graemlins/2133.gif /forum/images/graemlins/2133.gif

richyk

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />

Oeps, mijn mislukte poging tot humor is kennelijk niet aangekomen... /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Kwam wel even bij me op, maar ik dacht al snel hij zal het wel niet weten /forum/images/graemlins/blush.gif

Mistraller

Senior Member
Stream moet wellicht ook nog wel via een softwareupgrade voorzien te zijn van mp3. Ik heb het net even geprobeerd met een mp3 cdtje: ik krijg de melding "CDROM". En als ik een onleesbare cd erin stop hoor ik een ander geluid en de melding Read error. Dus hij ziet wel dat er data op staat ipv audio. We wachten af...En eigenwijs als ik ben, ga ik van het weekend toch ook een poging wagen om de AUX ingang te vinden en werkend te krijgen...

</font><blockquote><font class="small">Citaat: ougie</font><hr />

En de O2 zou dit allemaal moeten weten? Meet dat ding dan mijn handpalm <font color="red">sweet, hardslag en adreline</font> ook? Wauwie, auto's worden steeds geavanceerder.

[/ QUOTE ]

<font color="#009900">zweet</font> (het ~)
1 vocht dat door de poriën van de lichaamshuid naar buiten dringt =&gt; transpiratie, transpiratievocht
2 druppelsgewijs naar buiten komend vocht

<font color="#009900">adre·na·li·ne</font> (de ~)
1 [med.] hormoon uit de bijnieren dat de hartfunctie aanzet en de kleine bloedvaten doet samentrekken

<font color="#009900">hart·slag</font> (de ~ (m.))
1 slag, klop van het hart =&gt; hartenklop, hartfrequentie, hartklop, pulsatie
2 het slaan, kloppen van het hart

/forum/images/graemlins/2133.gif /forum/images/graemlins/2133.gif

[/ QUOTE ]

Enige nut van deze topic is dat mijn definitie kennis iets beter is geworden. Voor de rest ben ik er nog weinig mee opgeschoten. Daar drink ik vanavond dan maar een biertje op /forum/images/graemlins/473.gif

Bovenaan Onderaan