Hoe zit dat met de diesels? Wordt daar ook de DQ500 gebruikt?
Ik begreep gisteren van de dealer (Versluis Zoetermeer) dat de 1.5 in de Kodiaq niet uitgerust zal worden met de DSG7, maar met de DSG6 met de 'natte platen', ipv de droge platen. Dit ivm het hogere gewicht van de Kodiaq en de DSG6 zou daar beter mee omgaan dan de DSG7.
De wereld is klein, HP.
En welke versie het wordt... even afwachten wat de BPM per 1-1-2019 gaat doen, de dealer heeft het over 100 a 200 euro er bij, dat is te doen. Maar als dat niet klopt en het is fors meer, dan wordt het afwachten wat de leaseprijs bij o.a. PON gaat zijn (daar zit mijn grootste deel van de bijtelling in).
Dus als ik het goed begrijp is een 1.4 TSI icm een DSG6 een goede keuze?
Volgens mij zijn alleen de 4x4 met DSG6 geleverd, de rest met DSG7 en tegenwoordig denk ik alleen nog de DSG7 op alle motoren en uitvoeringen.Hoe bedoel je als ie zou bestaan? Ik dacht dat de 2017 versie die had? En de nieuwe modellen 1.5 met DSG7?
Ik zou persoonlijk liever de DSG7(DQ380/DQ381) hebben dan de DSG6. Deze rijden net iets mooier dan de DSG6.Okay ... dan moet ik even kijken. Ik heb interesse in een Kodiaq. Alleen is ie uitgerust met een DSG6. En ik weet niet of dit een goede bak is of juist niet.
Zou ik ook wel graag willen weten...?Wordt de dq200 uberhaupt nog toegepast of per welke datum is deze uit het programma geschrapt?
Olie verversen ja....beter dat (voor 250 euro) per 60.000-80.000km dan een nieuwe koppeling a 1200 euro iedere 50.000
.....en hopelijk minder issues!