Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de Bussinesline Elegance van 2009 en 2010.
Ik lees in een andere tread dat de bluetooth optie er niet meer op zit.
Zijn er nog meer verschillen ?
de 17" velgen zijn er geloof ik per mei 2009 af gegaan. Ze zijn slechts geleverd van februari tot mei 2009 zo ongeveer. Toen sneuvelde ook het reservewiel maar de paraplubak kwam weer terug. Die prijslijst en uitrustingsniveau is te bekijken op: http://www.skoda.nl/media/downloads...ijsten/PrijslijstOctaviaBL2009_311208_web.pdfDie 17" wielen zitten er volgens mij al langer niet meer bij.
Hier kun je de 2 prijslijsten zien. Er zit in ieder geval standaard een alarm op!
de 17" velgen zijn er geloof ik per mei 2009 af gegaan.
Ik heb het slecht verwoord :blush:, het had moeten zijn: De 17"velgen zijn ergens halverwege het jaar verdwenen uit de standaarduitrusting, dat was geloof ik per mei.Ik weet het zeker, aangezien ik er voor bij heb moeten betalen...
de 17" velgen zijn er geloof ik per mei 2009 af gegaan. Ze zijn slechts geleverd van februari tot mei 2009 zo ongeveer. Toen sneuvelde ook het reservewiel maar de paraplubak kwam weer terug. Die prijslijst en uitrustingsniveau is te bekijken op: http://www.skoda.nl/media/downloads...ijsten/PrijslijstOctaviaBL2009_311208_web.pdf
Nee er zit standaard geen alarm op.
Telefoon voorbereiding zit er ook niet meer op
Voor zover ik weet is vanaf uitrusting Elegance altijd een telefoonvoorbereiding voorhanden... De carkit met rSap komt terug in de optielijst, dat is dan wel weer een beetje spijtig!
Ik denk dat jij met deze gok wel goed zit. Waardeloos !Het valt me ook op dat het Executive pakket van VW wel gewoon dezelfde opties heeft als daarvoor. Ook is de keuze bij VW wat ruimer in de 20% bijtelling auto's (een DSG bak kan daar wel bijvoorbeeld). Ik gok dat Pon de verkoop van VW wat meer wil stimuleren en daarom het Skoda product wat minder rijk aankleed dan voorheen.
Ik gok dat Pon de verkoop van VW wat meer wil stimuleren en daarom het Skoda product wat minder rijk aankleed dan voorheen.