SkodaDriver
Lid
Ik gok dat Pon de verkoop van VW wat meer wil stimuleren en daarom het Skoda product wat minder rijk aankleed dan voorheen.
Dit is ook zo. De showrooms in Leusden voor Skoda en Seat zijn al wegbezuinigd
Ik gok dat Pon de verkoop van VW wat meer wil stimuleren en daarom het Skoda product wat minder rijk aankleed dan voorheen.
Beetje offtopic want het betreft een andere uitvoering, maar bij mijn Ambition businessline baalde ik ook als een stekker dat er opeens 15" velgen onder bleken te zitten en dat mijn volwaardige reservewiel me ook door de neus geboord werd (alhoewel dat compressortje ook wel handig is voor mijn andere auto's)..
Nog een verschil: 'vroeger' zaten er bij een DSG ook standaard flippers achter het stuur. Vanaf 01/01/10 niet meer.
Hebben er nooit standaard opgezeten hoor, wel als optie.
Dat verwonderd mij. Reden dat ik het noem is dat ik eens bij een dealer in de showroom een BL-uitvoering 'uit het boekje' heb zien staan. Het betrof een 1.9 TDI DSG. Hier zaten de flippers op het stuur.
Dat verwonderd mij. Reden dat ik het noem is dat ik eens bij een dealer in de showroom een BL-uitvoering 'uit het boekje' heb zien staan. Het betrof een 1.9 TDI DSG. Hier zaten de flippers op het stuur.
Ik Tjechië kunnen ze alles zo maken zo als jij het wenst maar vervolgens gaat de importeur hier mee aan de haal (wel begrijpelijk overigens).