Verschillen Swing en Bolero in Fabia III

CDK

Forumguru
@ertromp, de auto specifieke instellingen kan je met beide systemen instellen, daar ze beide het knopje CAR hebben, naast mirrorlink heeft de Bolero ook een Phone / Mute functie en een Voice knop voor gesproken instructies.

CDK

Forumguru
volgens mij heeft de Swing een scherm met een zeer beperkt aantal kleuren, de Bolero (met mirrorlink) kan sowieso alle kleuren tonen.

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
je hebt een kleurenscherm en je hebt een monochroom scherm die uit een twee kleuren bestaat
Wat inhoud dat je een swoeart of witte achtergrond hebt met de letter of tekens in een ander kleurtje

Dus zegt maar zoals je maxidotscherm

Kirsten

Senior Member
De Bolero ziet er een stuk gelikter uit, met wat meer functies, de vraag is of je de extra functies wel gaat gebruiken.

• Leuk
Waarderingen: CDK
Vanochtend de Skida Fabia combi edition besteld via lease, een showroommodel. Online stond bij de info dat deze was voorzien van radio Bolero. Op het display staat vermeld radio swing. Nu ben ik in verwarring, maar de foto van mijn auto geeft volgens mij een bolero aan: IMG_20150922_210848.jpg

Hieronder de tekst op het display:
IMG_20150922_211101.jpg

(Weet niet waarom de afbeelding steeds draait, op mijn mobiel is de stand goed).

Ik ga er van uit dat het display niet klopt, en de auto volgens specificaties online geleverd wordt. Toch twijfel ik een beetje of de radio op de bovenste afbeelding een Bolero is door het display met de melding dat het een swing is...

EdK

Forumguru
Tsja wat er op de unit staat dat is het....
Een tiepfout is zo gemaakt door een dealer, zeker als ze knippen / plakken gaan toepassen

Dank, ik ben er inmiddels van overtuigd dat het de Bolero betreft.
De Swing heeft inmiddels een groter scherm dan voorheen, maar inderdaad 3 knoppen links en rechts, Bolero 4.
Dus een uitgebreide versie. Niet dat ik verwacht alle opties nodig te hebben, maar als gadget liefhebber altijd fijn om te hebben...

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan