Versterker inbouwen - advies gevraagd

Oenoud

Forumguru
Goedenavond @Nightshade

Ik heb in mijn auto ook de match pp52dsp liggen.
Deze is ingebouwd door concept4cars uit ede.

Bij mijn auto is gebruik gemaakt van de originele speakers i.c.m. Een extra versterker voor een dubbele subwoofer in de reserveband ruimte.

Ik ben over de match prima tevreden. Echter heb ik nu mijn oudere subwoofer die ik nog had liggen eens achter in de auto gezet.

Dit is een 12" hifonics subwoofer in een kist. Deze staat achter in de kofferruimte.
Ik heb bij concept4cars aangegeven dat ik niet 100% tevreden was over de woofers.
Uitleg van hun was dat dit een combi van factoren is

Enerzijds is de superb vanwege zijn formaat niet echt een handige auto voor audio inbouw.
Je moet nogal wat power inbouwen om dit ook te merken

Daarnaast is de plaatsing van de woofers in de reserve wiel ruimte ook niet optimaal
Je bass moet dan door de vrij dikke vloerplaat heen werken.
Zou ik het weer bestellen dan ging mijn voorkeur uit naar een klein kistje in de kofferruimte.

Nu ik de hifonics woofer er in heb gaat het helemaal fantastisch. Lekkere bass en prima muziek door middel van de match dsp.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar als je in het noorden van het land woont mag je altijd een keer langskomen. Dan kun je zelf een oordeel vellen. Meer info kun je via de onderstaande link vinden.

http://www.skodaforum.nl/forum/i/oo...-nieuwe-skoda-rijder.26353/page-6#post-519641

Laatst bewerkt:
Hallo @Oenoud,

Allereerst super bedankt voor je info. Hier kunnen we wat mee. Ook komen er steeds meer vragen in mij op, Match geeft bijvoorbeeld aan dat alleen hun subwoofer goed zal functioneren i.c.m. hun pp52dsp versterker. Jij laat zien dat dit dus WEL kan...:maakmegek:Het liefste bouw ik de Sub zelf, helemaal custom passend zoals ik dat wil. Ik woon in Steenwijk, en ben in het bezit van een leaseauto met tankpas dus een bezoekje brengen, geen probleem. Graag maak ik een afspraak met je om het geheel te komen bewonderen, auto komt pas week 13 dus er is geen haast bij. Laat maar horen wanneer het jou schikt.

Wim.

Oenoud

Forumguru
Hallo Wim,

Dat is altijd een keer in te plannen.
Onderstaand vind je een overzicht van het systeem wat in mijn auto zit.
Ik heb dus onlangs de Gladen dual subwooferkist vervangen door een Hifonics subwoofer in een custom made kist.
Deze woofer zit aangesloten op een aparte versterker voor de woofer.
Deze Gladen versterker zit wel aangesloten via de Match DSP.

Overigens is dit een subwoofer die denk ik al ouder dan 20 jaar is.
Echter speelt hij nog steeds fantastisch.

Wellicht dat ik deze nog wel eens ga verruilen voor een fatsoenlijke Rockford Fosgate woofer. :D

Ik ben de komende 2 weken vrij druk voor mijn werk maar eventueel op een avond is altijd mogelijk.
Daarnaast zit ik zelf ook in de buitendienst en zit ik regelmatig in Steenwijk.
Kunnen dus ook onderweg iets afspreken.

Hoor wel van je.

GetInline.aspx

Bovenaan Onderaan