Bakkertje
Forumguru
Van de week bij skodacenter utrecht geweest om mijn nieuwe O2 te kunnen bewonderen (waar ik nog steeds op wacht..). Toen zag ik dat er in een een aparte garagebox tussen de showroom en de werkplaats een skoda onder een afdekzijl stond. Enige wat ik ervan kon maken is dat het een combi was/is. Tegelijkertijd krijg ik mijn O2 pas aan het eind van de maand en is ie opgeslagen onder het rabobank gebouw (daar een eindje verder op) en kon ik hem niet in het echt zien..
Zou Skoda zomaar ineens, big bang nieuwe (gefacelifte) modellen de weg op sturen. Zou wel een vette stunt zijn. Google weet in ieder geval nog steeds niks nieuws te vinden over Octavia's die gelift zijn...
Dussss we blijven verder wachten op de uitlevering van mijn O2 en nieuwsgierig naar de facelift...
Zou Skoda zomaar ineens, big bang nieuwe (gefacelifte) modellen de weg op sturen. Zou wel een vette stunt zijn. Google weet in ieder geval nog steeds niks nieuws te vinden over Octavia's die gelift zijn...
Dussss we blijven verder wachten op de uitlevering van mijn O2 en nieuwsgierig naar de facelift...