Verstopte skoda??

superb2

Nieuw lid
Maandag 29 september a.s. zal Škoda-Auto de eerste officiële foto's van de nieuwe Octavia vrijgeven. Vervolgens zal de auto van 4 t/m 19 oktober te bewonderen zijn op de internationale Autosalon van Parijs. De introductie voor de Nederlandse markt staat gepland voor januari 2009; de prijzen en uitvoeringsspecificaties zullen medio november bekend zijn.

Michel

Forumguru
Maandag 29 september a.s. zal Škoda-Auto de eerste officiële foto's van de nieuwe Octavia vrijgeven. Vervolgens zal de auto van 4 t/m 19 oktober te bewonderen zijn op de internationale Autosalon van Parijs. De introductie voor de Nederlandse markt staat gepland voor januari 2009; de prijzen en uitvoeringsspecificaties zullen medio november bekend zijn.

Wat is de bron van dit bericht?

vdijk

Lid
Ik kan niets vinden op de verschillende skoda sites en google geeft ook al geen duidelijkheid

@suberb2:
Hoe kom je aan deze informatie ?

Bakkertje

Forumguru
Ik kan ook nog steeds niets vinden en a.s. donderdag krijg ik mijn O2. (nog 3 nachtjes slapen!)
Het zal zeker geen facelift model zijn! Misschien wel 1 van de eerste met een kenteken waarvan de letters beginnen met een H.. (ze zijn nu bij GZK)

Aiii

Lid
Zou goed kunnen. Het enige rare is dat ze omhoogtellen vanaf het eerste cijfer. De Skoda die voor de mijne op kenteken is gezet werd vlak voor de mijne opgehaald en had hetz. kenteken, maar dan met het eerste cijfer één lager.

Met een beetje pech krijg je dan toch een G nummerbord.

Henny

Actief lid
Hopelijk liften ze niet de mooiste neus die Škoda gemaakt heeft en maken ze er niet net zo'n algemene neus met lampen van als alle andere merken en zij zelf ook trouwens. Rechte lijnen in lampen mochten blijkbaar niet meer, want waarom zou je iets mooi strak houden? Audi is er inmiddels gelukkig vanaf, maar heeft nog wel die foeilelijke Skania-grille. Al die hoekjes en uitsteeksels bij koplampen, waarom?? Rare modegril, waar we over jaren weer van zeggen dat het gedateerd typisch 1e helft jaren o was. De neus en grille van de Octavia was/is zeer geslaagd, doe dat dan bij de rest van de modellen als ze zo nodig allemaal dezelfde neus moeten krijgen...
Ook de achterlichten moeten ze vanaf blijven, de mooiste op de markt, kijk maar eens goed 's avonds als je achter een Ocatvia zit!

Bakkertje

Forumguru
Met een beetje pech krijg je dan toch een G nummerbord.

Nou ja pech?? ;)
Ik krijg een gloednieuwe O2, dat noem ik geen pech :yeah::yeah:
Het kenteken maakt niet zo veel uit, het lijkt me wel leuk als ie met een H begint.

Was het maar donderdag.... 3 days and counting...

Aiii

Lid
Ook de achterlichten moeten ze vanaf blijven, de mooiste op de markt, kijk maar eens goed 's avonds als je achter een Ocatvia zit!

EENS!

skoda_achter.jpg

Daar moeten ze echt niets aan veranderen.

Hopelijk liften ze niet de mooiste neus die Škoda gemaakt heeft en maken ze er niet net zo'n algemene neus met lampen van als alle andere merken en zij zelf ook trouwens. Rechte lijnen in lampen mochten blijkbaar niet meer, want waarom zou je iets mooi strak houden? Audi is er inmiddels gelukkig vanaf, maar heeft nog wel die foeilelijke Skania-grille. Al die hoekjes en uitsteeksels bij koplampen, waarom?? Rare modegril, waar we over jaren weer van zeggen dat het gedateerd typisch 1e helft jaren o was. De neus en grille van de Octavia was/is zeer geslaagd, doe dat dan bij de rest van de modellen als ze zo nodig allemaal dezelfde neus moeten krijgen...

Niet de meest practische, binnen 2 weken al een kapotte radiateur van mijn airco.
Is een steentje tegenaangekomen van het strooien in Oostenrijk

Ik blijf het raar vinden dat het zo lang moet duren voor het uitleveren van mijn O2. Die staat inmiddels al 1,5 week bij de dealer (op een locatie onder een gebouw waar ik niet bij kan) en ik heb nog geen datum voor de uitlevering. Hij zou ergens (volgens schatting) rond 6 oktober uitgeleverd worden. (dat is het weekend na de aanvang van de autosalon in Parijs). Het zou een geweldige marketing stunt (en goed verborgen gehouden) zijn om ineens gefacelifte modellen uit te leveren. Ook de auto onder zeil vind ik verdacht...

Misschien dat ik straks nog maar eens afslag de Meern pak om even te spieken.. (en ja mijn geduld begint op te raken!)

Gewoon naar toe gaan en zeggen dat je je carkit ofzo vast wil testen, bluetooth compatibiliteit ofzo......
Of verzin een ander lullig smoesje.
Het is jouw auto en je wilt erin zitten, dat snap ik goed.
Bij mij deden ze lang niet zo moeilijk, dus inderdaad mischien toch een facelift ????

Aiii

Lid
Een facelift nu meteen lijkt me gewoon zeer sterk. Ze gaan geen "nieuw" model lanceren terwijl er nog kortingen van 2000 euro zijn en daarbij nog actiemodellen zoals de Tour. Die facelift zal pas na December komen, als de acties aflopen. Er is nog nooit iets nieuws gelanceerd bij Skoda met meteen een actiemodel alá de Tour voor zover ik weet.

Bakkertje

Forumguru
Gewoon naar toe gaan en zeggen dat je je carkit ofzo vast wil testen, bluetooth compatibiliteit ofzo......
Of verzin een ander lullig smoesje.
Het is jouw auto en je wilt erin zitten, dat snap ik goed.
Bij mij deden ze lang niet zo moeilijk, dus inderdaad mischien toch een facelift ????

Bluetooth zit er helaas niet in (ik denk dat ik daar nog spijt van ga krijgen). Maar donderdag weet ik het. Ik denk dat ze het echt heel druk hebben met uitleveren en dat ze onder de rabobank inderdaad gewoon auto's opslaan. Het zal zeker geen facelift zijn anders had er allang iemand foto's gemaakt en zouden die allang rondzwerven over Internet..

Desalniettemin is het nog maar 3 nachtjes!! :489::489:

TL@

Forumguru

Maandag is ondertussen al voorbij, maar ik heb nog niks gezien van de facelift.

Bakkertje

Forumguru
Ik zal donderdag eens vragen wat er onder het laken zat, die facelift zal het zeker niet zijn. Misschien pakken ze je nieuwe skoda in en mag je zelf de hoes eraf halen ofzo, weet ik veel. Ik denk dat de grootste kans op info over de facelift vanaf 4 oktober (start autosalon Parijs) pas te verwachten is. Verder www.autoinbedrijf.nl in de gaten houden of er productinfo is...

Nog 2 dagen!

Bovenaan Onderaan