Ze wisten dat je kwam :winkie:
Maandag 29 september a.s. zal Škoda-Auto de eerste officiële foto's van de nieuwe Octavia vrijgeven. Vervolgens zal de auto van 4 t/m 19 oktober te bewonderen zijn op de internationale Autosalon van Parijs. De introductie voor de Nederlandse markt staat gepland voor januari 2009; de prijzen en uitvoeringsspecificaties zullen medio november bekend zijn.
Wat is de bron van dit bericht?
Met een beetje pech krijg je dan toch een G nummerbord.
Ook de achterlichten moeten ze vanaf blijven, de mooiste op de markt, kijk maar eens goed 's avonds als je achter een Ocatvia zit!
Hopelijk liften ze niet de mooiste neus die Škoda gemaakt heeft en maken ze er niet net zo'n algemene neus met lampen van als alle andere merken en zij zelf ook trouwens. Rechte lijnen in lampen mochten blijkbaar niet meer, want waarom zou je iets mooi strak houden? Audi is er inmiddels gelukkig vanaf, maar heeft nog wel die foeilelijke Skania-grille. Al die hoekjes en uitsteeksels bij koplampen, waarom?? Rare modegril, waar we over jaren weer van zeggen dat het gedateerd typisch 1e helft jaren o was. De neus en grille van de Octavia was/is zeer geslaagd, doe dat dan bij de rest van de modellen als ze zo nodig allemaal dezelfde neus moeten krijgen...
Ook de achterlichten moeten ze vanaf blijven, de mooiste op de markt, kijk maar eens goed 's avonds als je achter een Ocatvia zit!
Ik blijf het raar vinden dat het zo lang moet duren voor het uitleveren van mijn O2. Die staat inmiddels al 1,5 week bij de dealer (op een locatie onder een gebouw waar ik niet bij kan) en ik heb nog geen datum voor de uitlevering. Hij zou ergens (volgens schatting) rond 6 oktober uitgeleverd worden. (dat is het weekend na de aanvang van de autosalon in Parijs). Het zou een geweldige marketing stunt (en goed verborgen gehouden) zijn om ineens gefacelifte modellen uit te leveren. Ook de auto onder zeil vind ik verdacht...
Misschien dat ik straks nog maar eens afslag de Meern pak om even te spieken.. (en ja mijn geduld begint op te raken!)
Gewoon naar toe gaan en zeggen dat je je carkit ofzo vast wil testen, bluetooth compatibiliteit ofzo......
Of verzin een ander lullig smoesje.
Het is jouw auto en je wilt erin zitten, dat snap ik goed.
Bij mij deden ze lang niet zo moeilijk, dus inderdaad mischien toch een facelift ????
Maandag 29 september a.s. zal Škoda-Auto de eerste officiële foto's van de nieuwe Octavia vrijgeven. Vervolgens zal de auto van 4 t/m 19 oktober te bewonderen zijn op de internationale Autosalon van Parijs. De introductie voor de Nederlandse markt staat gepland voor januari 2009; de prijzen en uitvoeringsspecificaties zullen medio november bekend zijn.
Maandag is ondertussen al voorbij, maar ik heb nog niks gezien van de facelift.